پایان کار تیم ملی کشورمان؛

ایران مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر برد

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۸۱۸۸۲
ایران مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر برد
تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی مقابل استرالیا مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات آسیا-اقیانوسیه دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دومین دیدار از روز ششم (پایانی) رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) تیم‌های ایران و استرالیا برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران، با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید. در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت اکمل جان رحیم اف از ازبکستان و با کمک های حسن یوسفی و مهدی صناعی برگزار شد برای ایران عبدالرضاکریمی زاده، عباس ترابی(۲گل)، رسول آتش‌ افروز(۳ گل) و فرزاد مهری گلزنی کردند.

علیرضا زارع، عبدالرضا کریمی زاده(کاپیتان)، فرزاد مهری، عباس ترابی، حسین تیزبر، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که علیرضا روزبهانی به عنوان بازیکن ثابت مقابل کره جنوبی به میدان فرستاد. با تدابیر کادر فنی فرزاد مهری یکی از بهترین بازیکنان ایران که تنها در دیدار نخست ایران مقابل تایلند ده دقیقه به میدان رفته بود و در سایر دیدارها استراحت داشت در بازی مقابل استرالیا از ابتدا به میدان رفت تا ایران پرقدرت تر از دیدارهای گذشته در میدان ظاهر شود.

در پایان این مسابقات عبدالرضا کریمی زاده مهاجم و کاپیتان ۳۷ ساله ایران با ۱۳ گل زده عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها را از آن خود کرد. رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش آغاز شد و امروز  با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. در پایان این مسابقات و طبق اعلام تام لانگن مدیر برگزاری مسابقات جهانی، دو تیم نخست این مسابقات ایران (قهرمان) و استرالیا (نایب قهرمان) جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب کردند.

نظر شما