جواد رمضی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جامعه ورزش در چند سال گذشته به دلیل درایت سلطانی‌فر روز‌های پررونقی را سپری می‌کند/ مشکلات فدراسیون‌ها کم شده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۶:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۸۱۹۷۸
جامعه ورزش در چند سال گذشته به دلیل درایت سلطانی‌فر روز‌های پررونقی را سپری می‌کند/ مشکلات فدراسیون‌ها کم شده است
رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: هیچ موفقیت و سکویی به تنهایی و با همت یک نفر به دست نمی‌آید، اگر حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان نبود ورزش کشور در حال حاضر در چنین جایگاهی قرار نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، درمورد عملکرد دکتر مسعود سلطانی‌فر در سه سال اخیر و همچنین وضعیت ورزش کشور به خبرنگار برنا گفت: اقدامات مثبت و اثربخش دکتر سلطانی‌فر در خصوص پیشرفت ورزش و ایجاد امنیت و آرامش جامعه ورزش بر کسی پوشیده نیست. هیچ موفقیت و سکویی به تنهایی و با همت یک نفر به دست نمی‌آید، اگر حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان نبود ورزش کشور در حال حاضر در چنین جایگاهی قرار نداشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه دکتر سلطانی فر به دلیل سابقه درخشانی که در پست‌های مدیریتی دارند از توانایی بالایی در اداره امور برخوردار هستند. اکثر فدراسیون همیشه در ادوار پیشین با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند ولی در حال حاضر این مشکلات نسبت به گذشته آن هم به دلیل درایت بالای سلطانی‌فر کم شده است.

رمضی افزود: جامعه ورزش در طول سال‌های گذشته روز‌های خوب و پر رونقی را سپری کرد. عملکرد خوب تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی روسیه، درخشش کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و افتخار آفرینی تیم در المپیک جوانان آرژانتین از جمله افتخاراتی بود که علاوه بر تلاش ورزشکاران و مدیریت فدراسیون نشین‌ها زیر سایه حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان به دست آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش‌های کارگری نیز از این قاعده مستثنی نبوده، خوشبختانه وضعیت فدراسیون نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و افتخاراتی که به دست آمده باعث دلگرمی اهالی ورزش شده است. امیدوارم حمایت‌ها همچنان ادامه دار باشد تا بتوانیم در کنار حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از مسیر رشد دور نشویم.

نظر شما