سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان استقلال هماهنگ شده‌اند/ پرسپولیس بازی سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۰:۴۲
کد خبر: ۷۸۲۰۰۷
بازیکنان استقلال هماهنگ شده‌اند/ پرسپولیس بازی سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت
بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: استقلال پس ازمدت‌ها بازی خوبی انجام داد. این بازی نشان داد شاگردان شفر توانسته‌اند به هماهنگی لازم برسند و خوب با هم مچ شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: دیدار ماشین سازی و پرسپولیس بازی خوبی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. ماشین سازی یکی از تیم‌های خوب امسال به شمار می‌رود که تا به اینجا نتایج خوبی هم کسب کرده، بدون شک پیرزوی که شاگردان مهاجرانی هفته گذشته برابر سپاهان کسب کردند در انگیزه تیم برای نتیجه گرفتن مقابل سرخ پوشان بالا رفته بود.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس نیز با وجود مشکلاتی که دارد خیلی خوب بازی کرد و در نهایت در دقایق پایانی 3 امتیاز بازی را گرفت. در این دیدار دست برانکو به دلیل بازیکنان مصدومی که داشت بسته بود. ولی بازیکنان با استفاده از تجربه بالای خود بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سید صالحی افزود: بازی استقلال و صنعت نفت هم بازی پر گل و تماشایی بود. استقلال پس ازمدت‌ها بازی خوبی انجام داد. این بازی نشان داد شاگردان شفر توانسته‌اند به هماهنگی لازم برسند و خوب با هم مچ شوند. اگر این روند را ادامه دهند قطعا در بازی‌های بعدی نیز عملکرد قابل قبولی کسب خواهند کرد.

وی در مورد بازی پرسولیس با ذوب آهن بیان کرد: قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود چون پرسپولیس همچنان مشکلاتی مانند بازیکن مصدوم و ... را دارد.  تیم ذوب آهن نیز با آمدن منصوریان نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن دارد. بنابراین هر دو تیم کار دشواری برای پیروزی دارند.

سید صالحی در پایان در خصوص دیدار استقلال با پدیده مشهد نیز اظهار کرد: پدیده تیم خوبی است. گل محمدی بازیکنان جوان و خوبی راکنار هم جمع کرده که نتایج قابل احترامی هم تا به این جا کسب کردند. بنابراین بازی جذابی خواهد بود.

نظر شما