علی دادگر:

کسب کرسی هیات اجرایی فدراسیون جهانی امیدهای تازه را به روی تیراندازی باز خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۸:۱۰
کد خبر: ۷۸۲۴۶۰
کسب کرسی هیات اجرایی فدراسیون جهانی امیدهای تازه را به روی تیراندازی باز خواهد کرد
رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان و عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی با اشاره به کسب یک کرسی تاثیرگذار در این فدراسیون گفت: امیدوارم با تلاش ها و حمایت هایی که در داخل کشور و نقش و جایگاهی که در فدراسیون جهانی پیدا کردیم، شاهد موفقیت بیش از پیش تیراندازی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی و با رای اعتماد اعضای مجمع عمومی موفق شدم به عنوان عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی انتخاب شوم، البته این جایگاه و این کرسی متعلق به ایران و ورزش کشورم است و من تنها یک نماینده خواهم بود چرا که اعتقاد دارم این فرصت ها و کرسی هایی که به دست می آید، متعلق به فرد نیست و به ورزش ایران تعلق دارد.

وی ادامه داد: از اینکه به عنوان نخستین ایرانی موفق شدم عضو هیات اجرایی فدراسیون تیراندازی شوم، خدا را شاکرم. این موفقیت و کسب کرسی هیات اجرایی در سایه حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و خانواده بزرگ تیراندازی به دست آمد و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای توسعه تیراندازی ایران بهره برد.

رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان و عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی تاکید کرد: با تغییراتی که در فدراسیون جهانی ایجاد شد باید تمام عزم و اراده خود را برای موفقیت تیراندازی ایران به کار بگیریم. فردا نخستین نشست هیات اجرایی در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد که باید در آن شرکت کنم. ما همه برای اعتلای ورزش ایران کار و تلاش می کنیم و باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز