رقابت‌های المپیاد شمشیربازی؛

قهرمانی اصفهان در زنان و خراسان رضوی در مردان

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۰:۵۱
کد خبر: ۷۸۲۴۷۹
قهرمانی اصفهان در زنان و خراسان رضوی در مردان
رقابت های المپیاد شمشیربازی بانوان با قهرمانی اصفهان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های المپیاد بانوان به میزبانی یزد برگزار شد و نفرات و تیم های برتر دو دو بخش معرفی شدند. در بخش انفرادی این رقابت ها که در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره برگزار شد، 132 شمشیرباز حاضر بودند. در اسلحه سابر در میان 39 شمشیرباز شیدا عالمی موفق به کسب مدال طلا شد. دیگر شمشیرباز یزدی، آیسا صدیقی نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. سارا شیری از یزد و فریماه گودرزی از البرز نیز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند. در بخش تیمی سابر نیز یزد و اصفهان اول و دوم شدند و تهران و گیلان هم جایگاه مشترک سوم را از آن خود کردند.

در اپه و در میان 55 شمشیرباز مائده رضایی از اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و غزل حاج علی اکبری از همین استان مقام دوم را به دست آورد. زهرا عبدی شاطر از یزد و سما کشی از آذربایجان غربی نیز سوم شدند. در بخش تیمی این اسلحه، اصفهان قهرمان و آذربایجان غربی نایب قهرمان شدند. البرز و یزد هم مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

هانیه خوش خواهی از آذربایجان غربی در میان 38 فلوریست مقام قهرمانی را کسب کرد. شیدا حسینی از همین استان دوم و فاطمه مروتی و حمیده چاهتگی از یزد در جایگاه سوم قرار گرفتند.  آذربایجان غربی و اصفهان نیز در بخش تیمی اسلحه فلوره قهرمان و نایب قهرمانان شدند. یزد و تهران هم جایگاه سوم مشترک را به دست آوردند.  این رقابت ها 5 تا 7 آذر برگزار شد.

جدول مدالی المپیاد بانوان:
1- اصفهان؛ 2 طلا، 3 نقره
2- آذربایجان غربی؛2 طلا، 2 نقره و یک برنز
3- یزد؛ 2 طلا، یک نقره و 6 برنز
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز