هومن افاضلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روزهای بهتری در انتظار سرخابی‌ها خواهد بود/ عملکرد تیم‌های شهرستانی قابل تحسین است/ سیدجلال برای خداحافظی عجله کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۸۲۵۱۴
روزهای بهتری در انتظار سرخابی‌ها خواهد بود/ عملکرد تیم‌های شهرستانی قابل تحسین است/ سیدجلال برای خداحافظی عجله کرد
کارشناس فوتبال کشور گفت: فوتبال ایران از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هومن افاضلی، کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل نخست لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: پرسپولیس در دو فصل اخیر توانست در هفته های پایانی قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ برتر منسجم کند اما در لیگ هجدهم تمرکز سرخپوشان بر روی لیگ قهرمانان آسیا بود و نتوانست تمرکز کافی روی لیگ داشته باشند. البته سرخپوشان با کمبود نفرات هم دست و پنجه نرم می‌کنند که در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید، جانی دوباره خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تعداد بازیکنان لیگ برتری در تیم ملی نشان می‌دهد که لیگ برتر ایران به کیفیت لازم رسیده است. تیم ملی در جام جهانی با درخشش بازیکنان لیگ برتری توانست به نتایج قابل قبولی برسد. فوتبال کشورمان از استعدادهای خوبی برخوردار است که با مدیریت مناسب می‌توانیم لیگ برتر با کیفیت تری هم شاهد باشیم. 

افاضلی با اشاره به اینکه تیم‌های شهرستانی لیگ برتر توانستند بازیکنان خوبی را جذب کنند، افزود: تیم تراکتورسازی از تیم‌های لیگ برتری است که توانست بازیکنان بسیار خوبی را جذب کند. سپاهان هم بازیکنان با کیفیتی جذب کرد که حضور این بازیکنان باعث جذابیت لیگ هجدهم شد. 

وی درباره تیم پدیده گفت: پدیده سورپرایز لیگ برتر است. یحیی گل محمدی با بازیکنان جوان خود توانست تیم هجومی و با کیفیت را در لیگ برتر به نمایش بگذارد. نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که پدیده قهرمان لیگ می‌شود یا خیر، زیرا اتفاقات بیشتر از مسائل فنی در تیم‌ها تاثیر می‌گذارند. امیدواریم این تیم خوب به نتایجی که حقش است برسد.

افاضلی با تاکید بر اینکه از تیم فوتبال پیکان هم انتظار بود که علی رغم بازیکنان خوبی که جذب کرد به نتایج خوبی برسد، افزود: معتقدم آقای جلالی، سرمربی پیکان باید پاسخگو این نتایج تیم فوتبال پیکان باشد. سایپا هم با جدایی بازیکن خوبی همانند قلی زاده دچار ضعف شد. تیم فولاد خوزستان تنها تیم ایرانی است که از زیر ساختارهای بسیار خوبی برخوردار است که نتایج خوبی در لیگ هجدهم کسب نکرد. البته با آمدن افشین قطبی تحولات عظیمی در فولاد ایجاد می‌شود.

وی درباره عملکرداستقلال، بیان کرد: استقلال با تاخیر به پیشرفت رسید. نیم فصل گذشت تا بازیکنان این تیم به آمادگی لازم برسند. شفر مربی با تجربه ای است که سوابق بسیار طولانی دارد. در نیم فصل دوم استقلال بهتر خواهد شد و به نتایج مورد نظر می‌رسد.

افاضلی با بیان اینکه آرزو می‌کنم که تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برسد، گفت: متاسفانه سیدجلال حسینی از بازی های تیم ملی خداحافظی کرد. معتقدم سیدجلال برای خداحافظی از تیم ملی بسیار عجله کرد. باید به تصمیم بازیکنان احترام گذاشت اما حسینی کاپیتان تیم ملی بود که سابقه طولانی در این تیم داشت و با جان و دل برای تیم ملی کشورمان بازی کرد. وی بازیکن با اخلاقی است که تیم ملی ایران گوهر بسیار خوبی را از دست داد. برای حسینی در تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز