شاگردان یحیی زیر ذره‌بین سرخابی‌ها؛

جنگ استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره‌های پدیده آغاز شد+عکس

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۷۸۲۵۵۴
جنگ استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره‌های پدیده آغاز شد+عکس
دو تیم استقلال و پرسپولیس درصدد جذب ستاره‌های با تجربه تیم فوتبال پدیده هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پدیده مشهد در حالی با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۳ بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم قرار دارد که با هدایت یحیی گل محمدی در لیگ هجدهم عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در ۱۳ هفته گذشته، ۹ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و باید در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر با ماشین سازی تبریز دیدار کند. همچنین در چارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته دهم هم رو در روی استقلال قرار بگیرد.

درخشش بازیکنان تیم مشهدی در لیگ سبب شده تا تیم‌های دیگر برای رفع نقاط ضعف شان درصدد جذب بازیکنان این تیم باشند و شنیده می‌شود، اکبر صادقی، هافبک ۳۳ ساله همدانی فوتبال ایران از باشگاه استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده و احتمال دارد در نیم فصل به این تیم بپیوندد.

صادقی که سابقه بازی در تیم جوانان استقلال را دارد، در سال‌های گذشته برای نفت تهران، صبای قم، ذوب آهن اصفهان و ... بازی کرده و در خشش او سبب شده تا استقلالی‌ها درصدد جذب این بازیکن باشند. البته در اواسط نیم فصل نخست، او دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد، اما مقابل سایپا به زمین آمد تا نشان دهد مصدومیتش برطرف و آماده بازی در لیگ برتر است.
 

 

محمد حسین مرادمند، دیگر بازیکن تیم پدیده است که مدنظر پرسپولیس و استقلال تهران قرار دارد. او که سابقه بازی برای سپاهان را دارد، در لیگ هجدهم و در ۱۳ بازی ابتدایی برای مشهدی‌ها ۷ بازی انجام داد و در ۳ بازی مقابل پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان کارت زرد گرفته است و اگر در فصل نقل و انتقالات به جمع سرخپوشان بپیوندد، می‌تواند همراه با سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده، خیال برانکو را در پست دفاع وسط راحت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز