برای کسب حدنصاب‌های استاندارد؛

برگزاری اولین مرحله رکوردگیری پایگاه‌های ملی شنا

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۲:۱۴
کد خبر: ۷۸۲۷۸۹
برگزاری اولین مرحله رکوردگیری پایگاه‌های ملی شنا
مرحله نخست رکوردگیری اختیاری شناگران برای کسب حدنصاب‌های استاندارد در پایگاه‌های ملی شنا تهران و اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله رکورد گیری از شناگران برای کسب حدنصاب‌های استاندارد در پایگاه‌های ملی شنا تهران و اصفهان روز پنج‌شنبه (هشتم آذر ۱۳۹۷) برگزار شد.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های شنا بابیان این خبر افزود: بر اساس سیاست‌های جدید کادر فنی تیم ملی شنا و با توجه به برگزاری محدود مسابقات شنا در داخل کشور بر آن شدیم چهار مرحله رکورد گیری در پایگاه‌های ملی شنا کشور برگزار کنیم. هدف از برگزاری این رقابت‌ها قرار گرفتن شناگران در شرایط مسابقه در فصل‌ها مختلف تمرینی است تا بتوانند با تمرینات پرفشار و بدنسازی، خود را محک زده و با آمادگی بیشتر ذهنی و بدنی فصل خود را به خوبی به پایان برسانند. همچنین مربیان می‌توانند آنالیز بهتری نسبت به شناگران و کسب نتایج آنها در پایان فصل داشته باشند.

وی در ادامه در خصوص برگزار مرحله اول این رکورد گیری بیان کرد: مرحله اول این رکورد گیری در دو پایگاه ملی شنا استان‌های تهران و اصفهان برگزار شد.

  • پایگاه ملی شنا استان تهران با حضور ۲۸ شناگر و در محل استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی
  • پایگاه ملی شنا استان اصفهان با حضور ۱۴ شناگر در محل استخر انقلاب اصفهان

وی گفت: به دلیل برگزاری مسابقات استعدادهای برتر شنا ایران به میزبانی مشهد، اولین دوره مرحله رکورد گیری در پایگاه‌های مشهد و شیراز آخر هفته جاری زیر نظر سرمربیان پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز