حسینی به عنوان بهترین دفاع ایران از طرف مربیان و بازیکنان رای آورد؛

برانکو: به سیدجلال به عنوان رکورددار قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران تبریک می‌گویم/ همه ما بزرگ‌ترین هوادار تیم‌ملی خواهیم بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱:۰۶
کد خبر: ۷۸۲۸۹۹
برانکو: به سیدجلال به عنوان رکورددار قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران تبریک می‌گویم/ همه ما بزرگ‌ترین هوادار تیم‌ملی خواهیم بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به سیدجلال حسینی بابت وفادارای به تیم ملی و باشگاهش و فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که مربوط به خداحافظی‌ سیدجلال حسینی بود، با بیان این که حضور پرتعداد خبرنگاران در این نشست خبری، نشانه احترام ویژه به کاپیتان پرسپولیس است، گفت: جلال همچنان عضوی از خانواده ماست.

او ادامه داد: مایلم به او تبریک بگویم چون تاکنون همکاری زیادی با تیم ملی داشت و با ۱۱۵ بازی ملی، افتخار خانواده خودش، تیم ملی و همه همکارانش است. به او به عنوان رکورددار قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بابت وفادارای به تیم ملی و باشگاهش و فوتبال ایران تبریک می‌گویم. انتظار داریم او همچنان وظایف سنگین خود را در فوتبال انجام دهد. من مربی باتجربه‌ای هستم. تیم‌ها و بازیکنان بسیار را پرورش دادم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به پرورش ستاره‌ها و بازیکنانی که در جام جهانی درخشیدند گفت: با بازیکنانی کار کردم که در بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنند. به عنوان مثال، مودریچ بهترین بازیکن جهان شناخته شد و الان صحبت توپ طلا درباره آن وجود دارد. سید جلال در طبقه این بازیکنان قرار می‌گیرد؛ مهم‌ترین بازیکنی که من تمرین دادم و افتخار من است که با این بازیکنان کار کردم. به خاطر همکاری با ایشان تشکر می‌کنم که به عنوان کاپیتان تیم، دست راست من در تمرینات بوده است. او بزرگ‌ترین کمک به همه ماست. بر همین اساس است که نتایجی به این درخشانی کسب کردیم.

او گفت: این چیزی نبود مگر به یمن همکاری و حضور سیدجلال در زمین. متاسفانه فضا به اندازه‌ای نبود که باقی همبازیانش به نشست بیایند اما بعدا یک گردهمایی خواهیم داشت. یک یادگاری را می‌خواهم به او تقدیم کنم. این یک هدیه کوچکی بابت تمام تلاش‌هایی که برای باشگاه، تیم‌ملی و فوتبال ایران انجام داده است.

پس از آن برانکو و گرشاسبی تابلوی قهرمانی پرسپولیس را به جلال حسینی هدیه دادند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: سیدجلال از تمام کسانی که در زندگی فوتبالی‌اش تاثیر داشتند، صحبت کرد. او یک چیز را نگفت، این که من او را از تیم‌ملی زمانی که سرمربی ایران بودم خط زدم.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی تیم‌ملی بود به سیدجلال اجازه خداحافظی می‌داد؟ عنوان کرد: حدود ۱۰ سال پیش من سید جلال را به تیم‌ملی دعوت نکردم. همان موقع اشتباه کردم. اگر الان سرمربی تیم‌ملی بودم، قطعا سیدجلال در کادر بازیکنانم حضور داشت. البته من علیه هیچ‌کس صحبت نمی‌کنم. ایشان به عنوان بهترین دفاع ایران از طرف مربیان و بازیکنان رای آورده است. بهترین بازیکن هم انتخاب شد و استحقاقش را داشت. نهایتا فرم بدنی و عملکردش باعث شد که در تمام بازی‌ها به میدان رفت. از او یک بار دیگر تشکر می‌کنم. او هنوز وقت زیادی برای فوتبال دارد. هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی.

او درباره وحدتی که باید ایجاد شود تا تیم‌ملی در جام ملت‌ها موفق باشد، اظهار کرد: من بارها گفتم و خوشحالم که این تعداد دوستان در این جا حضور دارید. این موضع مشترک ماست. نه رسمی بلکه از صمیم قلب ما. پرسپولیس، مدیریت، کادرفنی،‌ بازیکنان و هواداران همیشه و همیشه هوادار تیم‌ملی خواهند بود. در مدتی که من این جا حضور دارم می‌توانید شهادت دهید که با هیچ تصمیم تیم‌ملی مخالفت نکردیم و در تمام اردوها ملی‌پوشانمان به موقع حضور پیدا کردند. همان طور که سید جلال گفت، همه ما بزرگ‌ترین هوادار تیم‌ملی خواهیم بود. مهم‌تر از همه تیم‌ملی است و مهم نیست چه کسی بازیکن یا مربی‌اش است. نمی‌دانم چرا همیشه به اختلاف پرسپولیس و تیم‌ملی اشاره می‌کنند. آیا از کسی از ما شنیدید که مخالف تیم‌ملی صحبت کرده باشد؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز