مهرداد عبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان نساجی هنوز در لیگ برتر به خودباوری نرسیدند/ با شکست پیکان نیم فصل اول را به پایان می‌رسانیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۰:۴۸
کد خبر: ۷۸۲۹۹۰
بازیکنان نساجی هنوز در لیگ برتر به خودباوری نرسیدند/ با شکست پیکان نیم فصل اول را به پایان می‌رسانیم
بازیکن تیم نساجی مازندران، گفت: امیدوارم با پیروزی مقابل پیکان نیم فصل نخست را با برد به پایان برسانیم و در نیم فصل دوم با کسب نتایج مورد نیاز به جایگاه واقعی برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهرداد عبدی، بازیکن تیم نساجی مازندران که توانست در دیدار مقابل سپیدرود در رقابت‌های لیگ برتر با گل قیچی برگردان خود مانع باخت قرمزهای مازندران شود، در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی بسیار خوبی مقابل سپیدرود داشتیم. می‌توانستیم در این دیدار با اختلاف پیروز میدان شویم. نیمه نخست بازی بسیار خوبی داشتیم اما اشتباهات باعث شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

وی ادامه داد: در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم به دلیل اشتباه بچه‌گانه گل را به حریف تقدیم کردیم. بعد از دریافت گل تمرکز بازی را از دست دادیم. بعد از اینکه مقابل سپیدرود عقب افتادیم به حملات خود ادامه دادیم که خداروشکر توانستم گل تساوی را به ثمر برسانم. 

عبدی با اشاره به اینکه زمانی که توپ روی سرم بود فقط در ذهنم بود برای نساجی مازندران گل‌زنی کنم، گفت: خوشبختانه با قیچی برگردان توانستم دروازه سپیدرود را باز و گل تساوی را به ثمر برسانم. دوست داشتم در این دیدار برنده بازی بودیم اما اشتباهات اجازه نداد به گل برتری برسیم.

وی درباره عملکرد تیم نساجی مازندران بیان کرد: هنوز بازیکنان تیم در لیگ برتر به خودباوری نرسیدند. در دیدار با صنعت آبادان 92 دقیقه برای گل بدون اشتباه جنگیدیم اما سه امتیاز بازی را به راحتی از دست دادیم. اگر بازی‌ مقابل نفتی‌ها را با برد به پایان می‌رساندیم الان در رده ششم جدول لیگ برتر بودیم.

بازیکن تیم نساجی مازندران درباره دیدار با پیکان گفت: پیکان تیم خوب و با قدمت لیگ برتر است. شاگردان جلالی 5 بازی گذشته نتوانستند به نتیجه مورد نظر برسند و امیدواریم در این دیدار بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. آرزویم برد نساجی مازندران است و برایم مهم نیست در این دیدار گلزنی کنم یا خیر. نتیجه گرفتن تیم نساجی مازندران و شاد شدن هواداران برایم از گلزنی خودم مهم‌تر است. فرقی ندارد من در دیدار با پیکان گل بزنم یا هم تیم‌هایم، فقط نساجی در هر دیدار برنده بازی باشد.

عبدی گفت: مسئولان باشگاه تا به اینجا همه تلاش خود را به کار بردند تا تیم به نتیجه دلخواه برسد و با پیروزی به جایگاه مناسبی برسند. امیدوارم با پیروزی مقابل پیکان نیم فصل نخست را با برد به پایان برسانیم و در نیم فصل دوم با کسب نتایج مورد نیاز به جایگاه واقعی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز