رضا محمدی‌منش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با فیلیپین هم دست‌کم از استرالیا ندارد/ تعطیلات برای تیم ما خوب خواهد بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰:۲۹
کد خبر: ۷۸۳۰۰۱
بازی با فیلیپین هم دست‌کم از استرالیا ندارد/ تعطیلات برای تیم ما خوب خواهد بود
سرمربی تیم پگاه تهران گفت: بازی با فیلیپین هم دست کم از استرالیا ندارد ولی نتیجه گرفتن هم دور از ذهن نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا محمدی منش، سرمربی پگاه تهران، درباره رقابت‌های این فصل در لیگ برتر بسکتبال و وضعیت تیم پگاه به خبرنگار برنا گفت: ما تیم جوانی داریم که خیلی دیر بسته شد و فرصت زیادی برای تمرین و آماده‌سازی نداشت. ما بازی سنگینی هم در هفته های نخست مسابقات داشتیم که تقریبا همگی از مدعیان فصل به حساب می‌آیند. به هر حال کمی زمان لازم است که بتوانیم بهتر و بهتر شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر لیگ به مدت یک ماه تعطیل است. تعطیلات برای تیم ما خوب خواهد بود چرا که فرصتی بدست می‌آید که بتوانیم تمرین بیشتر داشته باشیم و آماده شویم. در کل تا به این جا بازی زیادی نداشتیم که بتوانیم وضعیت لیگ را ارزیابی کنیم. امیدوارم در ادامه اوضاع بهتر شود.

محمدی منش درخصوص عملکرد تیم ملی در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی اظهار کرد:  نتیجه به دست آمده برابر استرالیا از قبل هم قابل پیش بینی بود. استرالیا تیم بزرگی است. بازی خارج از خانه بود و سختی‌های خاص خودش را داشت. در کل عملکرد خوبی داشتند و در شروع خوب بودند ولی در  ادامه موفق نبودند.

سرمربی تیم پگاه اضافه کرد: بازی با فیلیپین هم دست کم از استرالیا ندارد ولی نتیجه گرفتن هم دور از ذهن نیست. بچه‌های ما همه توانایی بالایی دارند. قطعا با یک آنالیز خوب و انگیزه بیشتر می‌توانند پیروز میدان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز