فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برانکو ثابت کرده خودش یک تیم است/ ذوب‌آهن کار سختی مقابل پرسپولیس دارد/ امسال شاهد یکی از جذاب‌ترین لیگ‌ها در کشور هستیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۸۳۰۱۱
برانکو ثابت کرده خودش یک تیم است/ ذوب‌آهن کار سختی مقابل پرسپولیس دارد/ امسال شاهد یکی از جذاب‌ترین لیگ‌ها در کشور هستیم
بازیکن پیشین ذوب آهن گفت: اگر ذوب آهن بخواهد تا نیم‌فصل جا بیفتد و به قول معروف سری در سرها در بیاورد باید در این دیدار سخت امتیاز کسب کند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، فوتبالیست سابق ذوب آهن درباره آخرین شرایط این تیم و بازی حساس سه شنبه مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: ذوب آهن امسال شرایط متفاوتی را تجربه و متاسفانه برخی حواشی از داخل باشگاه به بیرون درز کرد و این موضوع باعث شد اتفاقاتی در باشگاه رخ دهد و تیم نتواند به آرامش نسبی دست پیدا کند.

وی افزود: با آمدن کادر فنی جدید که یک تفکر و بینش جدیدی را دارند، ترکیب تیم دستخوش تغییر می‌شود و امیدوارم ذوب‌آهن که همواره یک باشگاه با ثبات بوده بتواند از در شرایط جدید روند رو به رشد خود را ادامه دهد. امسال یکی از جذاب ترین لیگ های چند سال اخیر را شاهد هستیم و من فکر می‌کنم قهرمان این لیگ به نوع قهرمان قهرمانان باشد.

مدافع سابق ذوب آهن پیرامون این سوال که مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس چه تاثیری در روند بازی خواهد داشت، عنوان کرد: پرسپولیس به این وضعیت به نوعی عادت کرده، خب اتفاقاتی در این تیم افتاد که باعث شد شرایط این تیم در یک زمانی مشخص سخت شود اما اینکه این تیم بازیکن ندارد را من قبول ندارم. تیمی که ۴۰ میلیون هوادار داشته باشد هر جوانی نمی تواند روی نیمکت آن بنشیند، شما نگاه کنید آدام همتی می آید و در یک بازی روی نتیجه بازی تاثیر می گذارد، پس بازیکنان و جوانانی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته اند هم قابلیت بالایی دارند، البته تیم های دیگری نیز مانند پیکان و به ویژه سایپا از جوانان خود استفاده می کنند اما جوانان آنها کمتر دیده می شوند.در مقابل پرسپولیس در بازی مقابل ماشین سازی نشان داد با همین جوانان و البته با تفکرات ویژه برانکو می‌تواند نتیجه بگیرد. پرسپولیس کمی خستگی دارد که فکر می کنم تعطیلی نیم فصل این مشکل آنها را نیز حل کند.

طالبی اظهار داشت: ذوب آهن در شرایطی به پرسپولیس رسیده که دو تیم  شرایط سختی را دارند و چون بازی در تهران است ذوب آهن کار سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. واقعیت امر این است که برانکو نشان داده و ثابت کرده خودش یک تیم است و بنده این را با قاطعیت عرض می کنم اگر برانکو نبود، هیچ مربی نمی‌توانست با این بازیکنان و مشکلات خاص پرسپولیس این نتایج را کسب کند. به هر حال درباره این بازی باید بگویم اگر ذوب آهن بخواهد تا نیم‌فصل جا بیفتد و به قول معروف سری در سرها در بیاورد باید در این دیدار سخت امتیاز کسب کند و پرسپولیس هم که برای ماندن در کورس قهرمانی می‌جنگد و نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز