محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن بازی قشنگی می‌شود و سه امتیاز آن در تهران می‌ماند/ از زحمات سیدجلال تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۸۳۰۱۲
تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن بازی قشنگی می‌شود و سه امتیاز آن در تهران می‌ماند/ از زحمات سیدجلال تشکر می‌کنم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: معتقدم بازی پرسپولیس و ذوب آهن بازی قشنگی می‌شود و با توجه به حضور هواداران پرسپولیس و امتیاز میزبانی سه امتیاز آن در تهران می ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛محمد پنجعلی،پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و بازی حساس سرخپوشان مقابل ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: نبود شایان مصلح و سیامک نعمتی در کنار سایر غایبان دست برانکو را روی نیمکت از همیشه بیشتر تنگ کرده است اما انصافا جوانان پرسپولیس در بازی گذشته نشان داده‌اند می‌توانند آینده سازان خوبی برای این تیم باشند و در این دیدار هم می توانند بدرخشند.

وی افزود: معتقدم دیدار پرسپولیس و ذوب آهن بازی قشنگی می‌شود و با توجه به حضور هواداران پرسپولیس و امتیاز میزبانی سه امتیاز آن در تهران می ماند، البته نوع بازی ذوب آهن نیز بسیار مهم است و با شناختی که از این تیم و کادر فنی آن دارم آنها به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و از همین رو می گویم که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس دست پر از آن بیرون خواهد آمد و ان شاء الله بچه ها بتوانند در یکی دو بازی آینده نیز نتایج خوبی بگیرند تا نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی ضمن تشکر از زحمات سیدجلال حسینی در تیم ملی خاطرنشان کرد: سیدجلال با هر پیراهنی از جمله پیراهن تیم ملی با تعصب بازی کرد، اصلا تیم ملی یعنی عشق، غیرت و تعصب نه منافع شخصی و بازی ملی درآمد چندانی هم برای افراد ندارد ولی یک افتخار بزرگ برای هر بازیکنی است. درباره سیدجلال کمترین وظیفه فدراسیون فوتبال این بود که برای او یک بازی خداحافظی انجام می داد تا چند جوان که برای پوشیدن پیراهن تیم می جنگند به آینده خود امیدوار باشند به هرحال این را ما نباید به فدراسیون گوشزد کنیم چراکه وظیفه آنهاست و امیدوارم این مهم صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز