با ارسال لوح تقدیر؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۴:۵۶
کد خبر: ۷۸۳۳۴۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی،اجتماعی وزارت ورزش و جوانان به خاطر مشارکت و حضور فعالانه در برگزاری جشن های بهار مهربانی همزمان با ایام فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امانم جعفر صادق(ع)  قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر ارسالی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عبد الحمید احمدی

معاون محترم فرهنگی، اجتماعی وزارت ورزش و جوانان

با سلام

برگزاری موفق" جشن های بهار مهربانی" در سراسر ایران ، همزمان با ایام فرخنده میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، مرهون سیاستگذاری و برنامه ریزی دقیق عزیزانی است که با هدف افزایش نشاط اجتماعی و نشاندن گل لبخند بر چهره مردم عزیزمان، این رویداد معنوی را راهبردی کردند.

وظیفه خود می دانم از همدلی و همراهی جنای عالی که با حضور فعالانه در شورای سیاستگذاری جشن های بهار مهربانی، در رویش جوانه های امید در فضای عمومی کشور، گامی ارزشمند برداشتید، صمیمانه قدردانی کنم.از خداوند متعال تداوم توفیق خدمت به ملت شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برایتان مسالت دارم.

نظر شما