صبح امروز؛

وزیر ورزش‌وجوانان وارد سمنان شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۸۳۵۴۷
وزیر ورزش‌وجوانان وارد سمنان شد
وزیر ورزش و جوانان، امروز همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان، برای افتتاح و بازدید از چند پروژه ورزشی، به چهار شهرستان این استان سفر می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان سمنان بعد از ورود به استان از طریق فرودگاه شاهرود، به سمت شهر بیارجمند حرکت و استخر سرپوشیده این شهر را افتتاح می کند. پروژه استخر سرپوشیده بیارجمند با 25 میلیارد ریال اعتبار و یک هزار و 100 متر مربع زیربنا که شامل استخر، جکوزی و فضاهای بهداشتی به بهره برداری می رسد.

دکتر سلطانی فر بعد از این برنامه به عنوان نماینده رییس جمهور به  شهرستان میامی سفر می کند و پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان از بافت تاریخی شهر و بیمارستان در دست احداث و محور میامی به جیلان بازدید خواهد داشت. شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان میامی و دیدار با سازمانهای مردم نهاد، جامعه ورزش و همچنین مسئولین از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان سمنان خواهد بود.

دیگر برنامه وزیر ورزش و جوانان در این سفر افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی سرخه با زیربنای 15 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال است. همچنین کلنگ‌زنی ورزشگاه انقلاب شهرستان دامغان هم در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان انجام می‌شود که 40 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور سرمایه‌گذاری برای تکمیل این پروژه در قالب چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی اختصاص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز