شادی مهینی:

فقط برای صعود از گروه تلاش می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۹:۰۶
کد خبر: ۷۸۳۶۱۴
فقط برای صعود از گروه تلاش می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران معتقد است با تمرینات مداوم و برگزاری دیدارهای دوستانه می توانیم به اهداف خود برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان پس از پایان اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: امروز آخرین روز از اولین تمرینات تیم ملی بود که بازیکنان زیر نظر کادر فنی فعالیت های مربوطه را انجام دادند.

وی گفت: در واقع اولین اردوی آماده سازی تیم نوجوانان پس از رقابت های مرحله مقدماتی  از اوایل هفته در مرکز ملی فوتبال آغاز شده تا بازیکنان برای مصاف با تیم های لائوس، ویتنام و استرالیا در مرحله بعدی آماده شوند. البته همه حریفان از کیفیت مناسبی برخوردارند و دیگر نمی توان گفت چه تیمی قوی یا ضعیف است ولی ما فقط برای صعود تلاش می کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این اردو 28 بازیکن حضور دارند و از امروز نیز اردوی انتخابی برگزار شود تا از بین 20 دروازه بانی که از سراسر ایران دعوت شده اند، تست داده و در نهایت چهار گلر برتر انتخاب شوند و اردوی نهایی را اواخر دی ماه برگزار کنیم.

وی درباره برنامه های تدارکاتی تیم نوجوانان در ادامه بیان کرد: زیر ساخت های برای فوتبال زنان در کشور به تازگی در حال قوی شدن است و برای همین مجبوریم با تیم زیر 19 سال یا تیم های لیگ برتری زنان مسابقه دهیم. البته در خواست بازی دوستانه را به مسئولان فدراسیون دادیم و با توجه به اینکه آنها سرمایه گذاری خوبی در این خصوص انجام داده اند، قطعا به برگزاری دیدارهای دوستانه با کیفیت امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر  16 سال گفت: همانطور که قبلا گفتم برگزاری دیدار دوستانه با تیم های چین، روسیه، ژاپن و در نهایت بنگلادش مطرح شده است تا بازیکنان برای صعود به دور بعدی مسابقات آماده شده و محک زده شوند. امیدوارم با حمایت های بیش از پیش مسئولین فدراسیون شرایطی فراهم شود تا بازیکنان آماده حضور در مرحلع بعدی مسابقات شوند.

مرحله دوم این مسابقات قرار است اسفند ماه 97 در کشور تایلند برگزار شود تا هشت تیم صعود کنند به این مرحله در 2 گروه چهار تیمی به مصاف هم بروند. تیم ایران در گروه نخست با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام دیدارخواهد کرد و در گروه دوم تیم های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار حضور دارند. تیم های ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند پیش از این به طور مستقیم به مرحله نهایی راه یافته بودند.

نظر شما