سفر وزیر ورزش و جوانان به سمنان؛

سلطانی‌فر: مسیر رشد و توسعه در کشور ادامه دارد/ سالن سرپوشیده بیارجمند را تا یک سال دیگر احداث می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۴:۲۱
کد خبر: ۷۸۳۶۶۵
سلطانی‌فر: مسیر رشد و توسعه در کشور ادامه دارد/ سالن سرپوشیده بیارجمند را تا یک سال دیگر احداث می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت این است که از همه منابع استفاده کند تا موجب رضایت‌مندی مردم را فراهم آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  دکتر مسعود سلطانی فر، ظهر امروز در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده بیارجمند اظهار داشت: امروز روز تاریخی برای  شهرستان شاهرود و استان سمنان است که با حضور پرشور در مراسم استقبال از دولت تدبیر و امید و حضور گسترده در در سخنرانی رییس جمهور محبوب و مردمی خود، برگ زرین دیگری را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از مردم استان سمنان گفت: امیدوارم با همین شور و شعف و جوش و خروش، فجر چهلم را که دشمنان کمر بسته بودند ما نبینیم با غرور بیشتر برگزار کنیم.

وزیر ورزشی جوانان با بیان اینکه حامل سلام گرم  رییس جمهور و فرزند این سرزمین برای مردمان با صفای بیارجمند هستم، اظهار داشت:  ازحدود یکماه قبل که سفر استانی دولت به استان سمنان مطرح شد گروه های کارشناسی تشکیل شدند تا مهم‌ترین نیازها را بررسی کنند و انشاالله با تامین منابع لازم بخش های قابل توجهی از مشکلات برطرف شود.

سلطانی فر با اشاره به اینکه پروژه های خوبی برای این سفر انتخاب شده که در سفر تاریخی رییس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می رسد، افزود: از جمله این پروژه استخر سرپوشیده بیارجمند که توفیق پیدا کردیم در اختیار  مردم خوب بیارجمند  بگذاریم.

وزیر ورزش تصریح کرد: رویکرد دولت این است که از همه منابع استفاده کند تا موجب رضایت مندی مردم را فراهم آورد. افتخار داریم با وجود مشکلات، کمبودها و تحریم ها با حمایت و پشتیبانی مردم ،مسیر  رشد و توسعه  را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به تقاضاهای مختلف که به صورت مکتوب تقدیم شده گفت: تقاضاها را در دولت بررسی می کنیم و با توجه به امکانات تلاش می کنیم تا مطالبات  را محقق کنیم.

دکتر سلطانی فر با نوید احداث سالن سرپوشیده برای بیارجمند اظهار داشت: با توجه به نیاز منطقه، یک سالن سرپوشیده  را با مشارکت سی درصد مردم و‌ حمایت هفتاد درصدی وزارت تا ظرف یکسال آینده  احداث می کنیم تا در اختیار مردم قرار بگیرد. در رابطه با روستاها اقداماتی را انجام خواهیم داد و با کمک مسئولین این منطقه تمهیداتی می اندیشیم تا کارهای خوبی صورت گیرد.

او در انتها گفت: این منطقه هرچند کویری اما با استعداد است و‌ تلاش می کنیم از ظرفیت ها برای رشد و توسعه و اشتغال بهره ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز