ژاله فرامرزیان:

کاروان پاراآسیایی در جاکارتا فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵:۱۰
کد خبر: ۷۸۳۶۷۶
کاروان پاراآسیایی در جاکارتا فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرد
معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نتیجه بسیار خوبی که کاروان ایران در رقابت های جاکارتا گرفت باعث سربلندی و افتخار همه ما شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین و بخش‌های مختلف فدراسیون گفت: فرصت بسیار ارزشمندی بود که از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازدید کنم و البته علاقمند بودم پیش از رقابت های پاراآسیایی جاکارتا خدمت ورزشکاران جانباز و معلول برسم اما متاسفانه میسر نشد.

معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: انصافا نتیجه بسیار خوبی که کاروان ایران در رقابت های جاکارتا گرفت باعث سربلندی و افتخار همه ما شد و بر خود واجب دانستم که از مسوولین این فدراسیون و زحمات مجموعه حضورا تقدیر و تشکر کنم.

فرامرزیان ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، از فدرسیون های با برنامه و منسجم است. امیدواریم با تلاش های مسوولین و حمایت های ما ورزشکاران جانباز و معلول به موفقیت های روز افزون دست یابند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول باید بتوانند از امکانات و فضاهای ورزشی مناسب سازی شده بدون دغدغه استفاده کنند و به همین منظور اعتباراتی جهت را این موضوع به فدراسیون های جانبازان و معلولین، نابینایان و ناشنوایان اختصاص داده ایم.

فرامرزیان گفت: ما متناسب با عملکرد خوب فدراسیون ها، پاداش هایی را برای آنها در نظر گرفته ایم که فدراسیون جانبازان نیز در زمره آنها قرار دارد. چراکه برای کاروان پاراآسیایی کشورمان در جاکارتا مقام چهارمی آسیا پیش بینی شده بود که خوشبختانه به رتبه سوم دست یافت.

معاون وزیر ورزش در خصوص مشکلات تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین جهت تامین فشنگ و برگزاری اردوهای برون مرزی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که همگی باید ملاحظلاتی را رعایت کنیم. اما تلاش می کنیم با روش های پیشنهادی فدراسیون ها در رابطه با تامین تجیهزات ورزشی همکاری کنیم. فدراسیون جانبازان و معلولین تاکنون نه درخواست غیر معقول و اضافی داشته و نه خارج از ضوابط عمل کرده و به همین دلیل معمولا در شورای برون مرزی نگرش مثبتی به این فدراسیون داریم.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: برای مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران در سال ۹۷ باید تعداد دقیق مدال‌آوران تا پایان سال مشخص شود. ما اصرار داریم که شخص رئیس جمهور در این مراسم حضور داشته باشد. اگر امکان فراهم شود در پایان سال و چنانچه فرصت نشود در ابتدای سال ۹۸ برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز