با صدور ابلاغی از سوی رئیس فدر اسیون؛

خبازیان و مبرز مشاوران عالی تیم ملی شنا شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۴:۰۱
کد خبر: ۷۸۳۸۶۳
خبازیان و مبرز مشاوران عالی تیم ملی شنا شدند
بهزاد مهدی خبازیان و حمید رضا مبرز با دریافت حکمی از سوی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به سمت مشاوران عالی تیم ملی شنا منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن رضوانی رئیس فدراسیون با صدور ابلاغی بر اساس پیشنهاد کمیته فنی شنا، حمید رضا مبرز و بهزاد مهدی خبازیان را به عنوان مشاوران عالی تیم ملی شنا منصوب کرد.

احکام صادره به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر بهزاد مهدی خبازیان

احتراماً،  نظر به پیشنهاد کمیته فنی شنا و با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “مشاور عالی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران” منصوب می‌شوید. امید است نظرات و مساعدت‌های جنابعالی با ارکان مدیریت شنای کشور، راه پیشرفت و ترقی ورزش شنا را هموار سازد و در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش شناگران ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

جناب آقای حمید رضا مبرز

احتراماً،  نظر به پیشنهاد کمیته فنی شنا و با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور عالی تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است نظرات و مساعدت‌های جنابعالی با ارکان مدیریت شنای کشور، راه پیشرفت و ترقی ورزش شنا را هموار سازد و در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش شناگران ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز