دبیر فدراسیون وزنه‌برداری:

ملی‌پوشان از ۱۶ آذر تمرینات را آغاز می‌کنند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۲:۴۱
کد خبر: ۷۸۴۱۲۲
ملی‌پوشان از ۱۶ آذر تمرینات را آغاز می‌کنند
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: اردوی تیمهای ملی جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان و تمرین نوجوانان در بخش بانوان از 16 آذرماه به میزبانی تهران آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درخصوص دعوت از ملی پوشان بانوان نوجوان و آقایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان به اردوی تیم های ملی، اظهار داشت: اردوی تیم ملی بانوان برای شرکت در مسابقات بین المللی سال آینده از بین نفرات برتر، مسابقات قهرمانی کشور در مشهد و المپیاد استعدادهای برتر کشور در سنندج انتخاب شدند. این اردوی دو هفته زیر نظر سرکار خانم مریم امراله مربی این تیم با حضور 11 وزنه بردار 16 آذرماه آغاز می شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این مرحله؛ 1-سیده غزاله حسینی(خراسان رضوی) 2-سیده غزل حسینی(خراسان رضوی) 3-الیکا محمدخانی(گلستان) 4-شینا امانی(کردستان) 5-الناز باجلانی(کردستان) 6-هانیه کرمی(کرمانشاه) 7-پارمیدا محمودیان(گلستان) 8-فروغ یونسی(بوشهر) 9-پریا حاج علی اکبری(همدان) 10-نوشین مرادی(فارس) 11-نازنین معتمدی(لرستان) هستند.

وی ادامه داد: نفرات برتر جوانان و بزرگسالان در اردوی قبلی محک خوردند و در ادامه به این اردو اضافه می شوند. برنامه فدراسیون برای بانوان اردوهای بلندمدت و تمرینات مداوم خواهد بود. عملکرد افراد بیرون از اردو هم رصد می شود تا به محض رسیدن به مرز آمادگی و انجام رکوردگیری به اردو تیم ملی فرا خواهند شوند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری درخصوص تمرینات تیم ملی جوانان، تصریح کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان در دو مقطع زمانی 10 روزه (16 تا 27 آذرماه و 27 آذرماه تا 7 دی ماه) برای شرکت در مسابقات جوانان جهان آماده خواهند شد. رقابتهای جهانی سال 2019 جوانان، خردادماه در کشور فیجی برگزار خواهد شد.

اسامی گروه اول متشکل از: 1-پیمان دهقانی(هرمزگان) 2-مهدی دویرانی 3-حسین نجفی(زنجان) 4-علی نارویی(سیستان و بلوچستان) 5-حسین پاکار(آذربایجان شرقی) 6-امیرمحمد محمدی(کرمانشاه) 7-بهرام حریرچی 8-ابوالفضل موسوی(فارس) 9-روح اله بیرالوند 10-علی بیرانوند(لرستان) 11-علیرضا کاردانیان(کردستان) 12-مهدی نریمانی (البرز) 13-سید داود موسوی(خوزستان) هستند و از 16 تا 27 آذرماه در اردوی تیم ملی خواهند بود.

همچنین؛ 1-تقی آقازاده 2-آرمین عباسی 3-ابراهیم غریبی 4-علی قاسمی 5-سینا بشیری(اردبیل) 6-محمد مویدی 7-علیرضا جباری 8-رضا حسن زاده(مازندران) 9-افشین طاهری(خوزستان) 10-یاشار میرزایی(فارس) 11-محمد فتحی(کرمانشاه) 12-امیر عزیزی(زنجان) 13-حسن ترکاشوند(تهران) 14-علیرضا لطفی(ایلام) 15-علیرضا زندی(همدان) نفرات گروه دوم هستند که از 27 آذرماه وارد اردو شده و 7 دی ماه از اردو خارج می شوند.

وی درخصوص مربیان ادواری که در اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان حضور یافتند، تاکید کرد: کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه برداری ارزیابی را در خصوص برترین مربیان کشور داشت و در راستای بالا بردن انگیزه مربیان شهرستان ها علی ملاشفیعی (استان فارس)، علی قربان نژاد (استان مازندران) و کیومرث مقدسی (استان لرستان) به عنوان مربیان ادواری در تیم ملی نوجوانان حضور داشتند. برهمین اساس، شاهو جوانمردی از استان کردستان و محسن سلطانی از استان زنجان نیز به عنوان مربیان ادواری به تیم ملی جوانان دعوت شده اند و هدایت تیم ملی را در این مرحله از اردو برعهده دارند. همچنین از بین این مربیان برتر، نفراتی به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.

بیرانوند درخصوص آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان بعد از مسابقات جهانی عشق آباد اولین اردوی خود را از 16 آذرماه برای شرکت در رقابتهای قطرکاپ آغاز می کنند. از این رو کادر فنی تیم ملی بزرگسالان نفرات برتر مسابقات لیگ و اعضای تیم ملی را به اردو فراخواندند و در نهایت از بین 13 وزنه بردار، 4 نفر به مسابقات قطرکاپ اعزام می شوند.
 
1-نیما آقایی 2-علیرضا سلیمانی 3-محمد نیری(گیلان) 4-کیهان میموند 5-رضا بیرالوند(لرستان) 6-امیر حقوقی(آذربایجان شرقی) 7-محمدزارعی(فارس) 8-یاسین باقری(خوزستان) 9-علی داودی 10-میر مصطفی جوادی(تهران) 11-رسول معتمدی 12-عارف خاکی(اصفهان) 13-همایون تیموری(البرز) خواهد بود.

وی ادامه داد: چند وزنه بردار با هماهنگی فدراسیون و سرمربی تیم ملی، کارهای درمانی و تمرینی خود را خارج از اردو انجام می دهند. اردوهای آماده سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی سال 2019 آسیا و جهان بعد از پیکارهای قطرکاپ و قهرمانی کشور در امیدیه با تمامی قهرمانان و ملی پوشان شاخص برگزار می شود.

نظر شما