نساجی بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیده است؛

رجبی: در بازی فردا اصلا مهاجم نداریم/ امیدواریم مقابل پیکان نتیجه خوبی بگیریم

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۲:۱۵
کد خبر: ۷۸۴۲۴۹
رجبی: در بازی فردا اصلا مهاجم نداریم/ امیدواریم مقابل پیکان نتیجه خوبی بگیریم
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: پیکان در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته و ما هم شرایط سختی داریم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید رجبی، دستیار جواد نکونام در تیم نساجی مازندران، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت: ما در بازی فردا اصلا مهاجم نداریم. عباس‌زاده مصدوم است، مهدی نظری و رحمان جعفری هم مصدوم هستند و شجاعی هم یکی از اقوامش فوت کرده و روحیه خوبی ندارد به همین دلیل ما در بازی با فردا مهاجم نداریم و تلاش می‌کنیم پیکان را شکست بدهیم.

وی افزود: پیکان از تیم‌های لیگ برتر است و جلالی سه سال است سرمربی این تیم است و به دنبال سهمیه آسیایی در این فصل هستند و این تیم در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته و  ما هم شرایط سختی داریم و امیدواریم با ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم.

رجبی در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل گفت: در نیم فصل نقاط قوت و ضعف خود را شناخته‌ایم و همه تیم‌ها همین شرایط را دارند و ما به به دنبال تقویت تیم هستیم و از این قاعده مستثنی نیستیم، البته در نیم فصل شرایط برای جذب بازیکنان شرایط سخت‌تر از ابتدای فصل است، اما ما می‌خواهیم بازیکنان مدنظرمان را بگیریم.

رجبی در مورد اعتراضات دیگر نساجی به داوری‌ها گفت: به گواه اکثر کارشناسان، نساجی بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیده است و باشگاه ما می‌داند که این اشتباهات سهوی بوده و عمدی در کار نیست اما به ضرس قاطع باید بگویم ۱۰ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده‌ایم که اگر سه، چهار امتیاز از این امتیازات به ما برگردانده می‌شد وضعیت متفاوتی داشتیم. قرار است در برنامه نود این هفته اشتباهات داوری در مورد تیم‌ها به نمایش گذاشته شود. اکر این امتیازات را به ما می‌دادند، هم‌اکنون بین شش، هفت تیم اول جدول بودیم، ما به سلامت کار داوران اطمینان داریم، اما دوست داریم آنها با تمرکز بالاتری قضاوت کنند و حق را به حق دار بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز