اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی؛

تهران قهرمان مسابقات بدمینتون دختران شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۳:۰۴
کد خبر: ۷۸۴۳۷۲
دیدار نهایی اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور در قسمت تیمی امروز با قهرمانی تیم دونفره مبینا ندایی و فردوس فروغی ازتهران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار نهایی اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور در قسمت دونفره ( تیمی ) امروز ( چهارشنبه ) در سالن ۴ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان کرج بین تیم های دو نفره مبینا ندایی و فردوس فروغی از تهران و مونا آقازاده و شمیم محله پرور از آذربایجان شرقی برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم دونفره مبینا ندایی و فردوس فروغی توانستند با شکست حریفان خود به مقام قهرمانی دست یابند.

در این دیدار تیم دونفره مبینا ندایی و فردس فروغی در مصاف با تیم دونفره مونا آقازاده و شمیم محله پرور توانست این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود پایان دهد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
 
تیم دونفره مونا آقازاده و شمیم مجله پرور از آذربایجان شرقی دوم شدند و تیم های دنفره نغمه مهرجو و کمیا ساسانی از البرز به همراه تیم دونفره مریم اسماعیل تبار و مریم سلطانی از فارس مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.
 
اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور با شرکت ۱۷۶بازیکن از ۳۰ استان کشور در روزهای یازدهم لغایت چهاردهم آذر ماه جاری در سالن ۴ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز