محمد غلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پشت تلفن با باقری برای هم کری خواندیم/ مقابل استقلال فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۶:۵۰:۴۱
کد خبر: ۷۸۴۳۹۲
پشت تلفن با باقری برای هم کری خواندیم/ مقابل استقلال فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم
مهاجم تیم سپیدرود گفت: این بار نخستی نیست که استقلال در زمین چمن مصنوعی بازی می کند و معتقدم این موضوع نمی‌تواند عامل مهمی در نتیجه بازی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد غلامی، مهاجم تیم سپیدرود رشت درباره شرایط این تیم و بازی حساس مقابل استقلال به خبرنگار برنا گفت: در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برخی از مصدومان به تیم برگشتند و شرایط خوبی داریم. البته در آن سوی میدان هم استقلال تیم خوب و پر مهره ای  است، اما امیدوارم ما بتوانیم با توجه به امتیاز میزبانی انشاالله دست پر از این دیدار بیرون بیایم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا حضور استقلال در چمن مصنوعی می‌تواند برای آنها مشکل ساز باشد، اظهار داشت: این بار نخست نیست که استقلال در زمین چمن مصنوعی بازی می کند و معتقدم این موضوع نمی‌تواند عامل مهمی در نتیجه بازی باشد.

غلامی در ادامه با اشاره به شرایط حساس این بازی عنوان کرد: ما برای برد به زمین می رویم و به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم،البته حقیقت ماجرا این است که ما واقعا به سقوط فکر نمی کنیم ما می ‌خواهیم حداقل در اواسط جدول حضور داشته باشیم و فکر می‌کنم این سه امتیاز برای رسیدن به هدف ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی پیرامون این سوال که آیا در این چند روزه با دوست نزدیکش یعنی روح الله باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال صحبتی نکرده و یا برای یکدیگر کری نخوانده‌اند گفت: یک کری کوچک که چرا به شوخی خواندیم. من و باقری دوستهای قدیمی و صمیمی با هم هستیم، در این هفته یک تماس تلفنی با هم داشتیم و  در این صحبت من گفتم ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و به برد فکر می‌کنیم که او نیز گفت ما برای کسب برد به رشت می آییم اما به هر ترتیب ما داخل زمین با هم رقیب هستیم و بیرون زمین با هم رفیق.

نظر شما