در پایان مسابقات امروز؛

کمانداران برتر لیگ تیراندازی با کمان مشخص شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۳:۱۷
کد خبر: ۷۸۴۶۳۲
کمانداران برتر لیگ تیراندازی با کمان مشخص شدند
نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان که با حضور ۲۴ تیم از ۱۸ استان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و هیئت اصفهان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم‌های برتر ریکرو و کامپوند زنان و مردان معرفی شدند. در بخش ریکرو مردان امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۳۶ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های ناجا با ۳۱ امتیاز و سپاهان با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش ریکرو زنان یاران جنوب کوشک شهرکرد با ۲۳ امتیاز صدر نشین رقابت‌ها شد و هیات کیش با ۲۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند. همچنین در بخش کامپوند بانوان، سولارپلیمر البرز با ۱۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان شد و مس کرمان با ۱۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند. در بخش کامپوند مردان نیز تیم ناجا با ۳۰ امتیاز اول شد و سولار پلیمر البرز با ۲۷ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز