به خاطر اشتباهات بچه‌گانه نتیجه را از دست دادیم؛

سرجیو:یکی از بازیکنان خوابش برد/ روی دو ضربه از راه دور ویک پنالتی که صحیح نبود شکست خوردیم/الان وقت رویاپردازی نیست

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۷:۳۹
کد خبر: ۷۸۴۸۵۸
سرجیو:یکی از بازیکنان خوابش برد/ روی دو ضربه از راه دور ویک پنالتی که صحیح نبود شکست خوردیم/الان وقت رویاپردازی نیست
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:یک سری جزئیات باعث عصبانیت من شد. ما در تمرین‌ها روی این جزئیات کار کردیم اما در زمین اجرا نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از باخت وحذف تیمش در جام حذفی  مقابل سایپا گفت: ما بازی خوبی را شاهد بودیم و بیشتر دقایق آن در کنترل ما بود. خوش شانس نبودیم و گاهی هم به خاطر اشتباهات بچه‌گانه نتیجه را از دست دادیم. ما روی دو ضربه از راه دور و یک پنالتی‌ای که به نظرم صحیح نبود، شکست خوردیم. با این حال بازیکنانم تلاششان را کردند و روی جزئیات نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: هیچ زمان از من نخواهید شنید که درباره بازیکنانم بد صحبت کنم. می‌توانستیم بازیکنان بهتری داشته باشیم اما الآن وقت رویاپردازی نیست. هیچ وقت به دنبال بهانه نیستم و باید به بازی نگاه کنیم. از باخت ناراحت هستیم اما معتقدم بازی خوبی کردیم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا امروز در کنار زمین عصبانی بود، گفت: یک سری جزئیات باعث عصبانیت من شد. ما در تمرین‌ها روی این جزئیات کار کردیم اما در زمین اجرا نشد.

سرجیو افزود: اگر ضربات ایستگاهی بازی را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که امروز همیشه یک نفر از ترابی محافظت می‌کرد. ما گفته بودیم که باید همیشه مراقب او باشید اما روی گل دوم، یکی از بازیکنان خوابش برد و ما گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی صنعت نفت همچنین درباره تاکید بیش از حد روی کرار جاسم توضیح داد: ما تیمی هستیم که تجربه کافی نداریم. کرار بازیکنی است که تجربه بالایی دارد و به ما انگیزه می‌دهد. من عادت ندارم که یک بازیکن را آنالیز کنم.

نظر شما