فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بوی قهرمانی از بازی پرسپولیس و سپاهان به مشام می‌رسد/ شاگردان قلعه‌نویی شانس بیشتری برای برد دارند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۵:۴۱:۲۱
کد خبر: ۷۸۴۸۶۱
بوی قهرمانی از بازی پرسپولیس و سپاهان به مشام می‌رسد/ شاگردان قلعه‌نویی شانس بیشتری برای برد دارند
بازیکن اسبق سپاهان گفت: بی‌تردید فردا ما شاهد حساس‌ترین بازی نیم فصل خواهیم بود و من فکر می کنم این بازی در کنار حساسیت و هیجان خاص خود، خاصیت دیگری هم دارد و آن هم این است که بوی قهرمانی از این دیدار به مشام می رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، بازیکن اسبق سپاهان درباره بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: من بسیار خوشحال هستم که با آمدن آقای قلعه نویی روند نزولی سپاهان تمام شده و خود شخص آقای قلعه نویی یک مدیر مدبر است. یک مربی باید بتواند تیم را به خوبی مدیریت کند و پس از آن هم عوامل فنی تاثیر گذارند.

وی افزود: واقعا حیف بود که در یکی دو سال گذشته سپاهان شرایط مساعدی نداشت، الان هم جایگاه ذوب آهن آن جایگاهی نیست که در خور شأن و نام این باشگاه باشد، خوشبختانه سپاهان یک تیم دوست داشتنی شده که فوتبال بسیار خوب و رو به جلویی را بازی می کند و تمام انتظارات را از خود بالا برده است. درمورد پرسپولیس هم که نیازی نیست درباره شرایط تیم صحبت کرد.آنها در شرایط خوبی مقابل سپاهان به میدان می‌روند و من معتقدم قهرمان نیم فصل می ‌تواند برنده این بازی باشد.

مدافع سابق سپاهان و تیم ملی در ادامه عنوان کرد: بی‌تردید فردا ما شاهد حساس‌ترین بازی نیم فصل خواهیم بود و فکر می کنم این بازی در کنار حساسیت و هیجان خاص خود، خاصیت دیگری هم دارد و آن هم این است که بوی قهرمانی از این دیدار به مشام می رسد.

بخش دیگری از صحبت‌های طالبی درباره سطح کیفی لیگ بود، وی اظهار داشت: سطح لیگ امسال بسیار بالاتر از سال پیش است، خوشبختانه تیم های بسیار خوبی امسال در لیگ با هم رقابت می کنند و این لیگ را می توان قهرمان قهرمانان نامید. پرسپولیس با نایب قهرمانی آسیا و بازیکنان بسیار خوب، استقلال که شرایط بسیار خوبی پیدا کرده، سپاهان با بازیکنان و مربی خوب، پدیده که نشان داده واقعاً یک پدیده است، تراکتورسازی با آن همه ستاره خوب. همین تیم ها لیگ ما را بسیار جذاب تر کرده است و من امیدوارم خروجی این لیگ بتواند برای فوتبال ما خوب باشد.

طالبی درباره پیش بینی اش از برنده بازی فردا گفت: تقابل سپاهان و پرسپولیس همواره جذاب بوده و در فضای مجازی هواداران برای هم کری نیز می خوانند، برانکو بارها نشان داده در روزهای سخت قابلیت‌های خود و تیمش را می تواند نشان بدهد و در این سوی میدان هم امیر قلعه نویی نشان داده یک مربی بزرگ است که در نیمه مربیان تصمیمات بسیار مثبتی برای تیمش می گیرد به هرحال باید منتظر بمانیم تا فردا ببینیم دراین جدال حساس چه تیمی برنده می شود اما با توجه به میزبانی سپاهان این تیم شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز