به میزبانی چین؛

مبارزه ۵ نماینده کاراته ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۲:۱۹
کد خبر: ۷۸۵۲۶۶
مبارزه ۵ نماینده کاراته ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی
پنج نماینده کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان فردا برای کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ چین که از روز گذشته آغاز شده است، در وزن منهای 67 کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده در نخستین حضور خود در این وزن، دور نخست با نتیجه 11 بر 5 فرانچسکو دی اونو فریو از ایتالیا گذشت. او در دوم نیز یک بر صفر مقابل بوران براک از کرواسی پیروز شد.

مهدی زاده در سومین مبارزه پس از تساوی صفر بر صفر در مقابل وینیسیوس فیگوئرا از برزیل با رای داوران بازنده تاتامی شد.در همین وزن محمد شهریاری پس از برتری 8 بر صفر مقابل تینگ تای چانگ نماینده چین تایپه در دور دوم نیز یک بر صفر از سد کنسه میاموتو از ژاپن گذشت. نماینده کاراته کشورمان در دیدار سوم نیز پس از تساوی یک بر یک مقابل بارنی جیل از نیوزیلند برنده شد.

شهریاری در دور چهارم نیز یک بر صفر از سد برایان هیلارد از آمریکا گذشت و در دور پنجم با همین نتیجه مغلوب وینیسیوس فیگوئرا از برزیل شد.علیرضا شیرصفت دیگر نماینده این وزن ابتدا 8 بر صفر مقابل دانیل ماکسنس کاراته‌کای فرانسوی پیروز شد.دور دوم 6 بر صفر از چانگ شین چنگ از چین تایپه را برد. او در دور سوم نیز مقابل جیسه روسیلو از بلژیک یک بر صفر به برتری رسید.

سپس مقابل فهد الختامی از عربستان به برتری سه بر یک دست یافت.شیرصفت در دور پنجم نیز مقابل ایکبوجان اوزاکوف از ازبکستان 3 بر 2 برنده شد و در نیمه‌نهایی با نتیجه 4 بر یک مقابل وینیسیوس فیگوئرا از برزیل شکست خورد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد.مهدی زاده، شهریاری و شیرصفت با توجه به راهیابی نماینده برزیل به فینال، به جدول شانس مجدد راه یافتند و فردا برای کسب مدال برنز به میدان می روند.

در وزن 50- کیلوگرم بانوان سحر شیروانی در اولین مبارزه با نتیجه یک بر صفر مغلوب گلشن دمرتورک از ترکیه شد و با توجه به راهیابی کاراته کا ترکیه ای به فینال، شیروانی هم به جدول شانس مجدد راه یافت.در وزن 68+ کیلوگرم هم شبنم واحدی ابتدا یون لین زی از چین تایپه را 2 بر یک برد. سپس 2 بر یک ییلدیز آراس از ترکیه را مغلوب کرد. در مبارزه سوم با نتیجه 2 بر صفر از سد زوزانا کوبالوا از اسلواکی گذشت.واحدی در مبارزه چهارم به مصاف اینه گاتزیالدو دارنده عنوان قهرمانی جهان از یونان رفت و 10 بر صفر شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز