مهدی باقربیگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

طرفدار استقلال هستم و برد سپاهان خوشحالم می‌کند/ در اصفهان منصوریان را دوست دارند

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۵:۳۰:۳۳
کد خبر: ۷۸۵۲۸۶
طرفدار استقلال هستم و برد سپاهان خوشحالم می‌کند/ در اصفهان منصوریان را دوست دارند
بازیگر اصفهانی سریال پرمخاطب قصه‌های مجید، گفت: اگر سپاهان بتواند پرسپولیس را شکست دهد خوشحالی من دو برابر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی باقربیگی، بازیگر اصفهانی سریال پرمخاطب قصه‌های مجید درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هر دو تیم از طرفداران بسیار خوبی برخوردار هستند و این باعث می‌شود که جذابیت‌های دو تیم بیشتر شود. سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌های شهرم هستند و اگر هر دو تیم به پیروزی برسند، بسیار خوشحال خواهم شد. 

وی ادامه داد: به نظرم من سپاهان در بازی امروز با نتیجه دو بر یک برنده بازی خواهد شد. دیدارهای سپاهان با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و همه علاقمند این دیدار خواهند بود. ویژگی‌هایی که قلعه نویی به عنوان مربی تیم سپاهان دارد این است که تجربه بسیاری مقابل تیم پرسپولیس دارد. همین حضور قلعه نویی، مربی اسبق استقلال باعث شد یک کری‌خوانی زیبایی میان هواداران دو تیم ایجاد شود. 

باقربیگی با اشاره به اینکه ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد شد، افزود: به دلیل شلوغی‌های بسیاری که مسیرهای منتهی به ورزشگاه ایجاد می‌شود ترجیح می دهم این دیدار را از منزل تماشا کنم. سپاهان اکنون روی نوار برد قرار دارد و معتقدم اگر همین روند ادامه پیدا کند قطعا سپاهان قهرمان لیگ هجدهم خواهد شد. البته امیدوارم سپاهان دست خوش  تغییرات مدیریتی و حاشیه‌ها نشود.

باقربیگی با اشاره به اینکه استقلالی هستم، بیان کرد: بعد از تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن طرفدار تیم پرافتخار ایران در آسیا هستم. اگر امروز سپاهان بتواند پرسپولیس را شکست دهد خوشحالی من دو برابر خواهد شد. امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم به حق واقعی خود برسد.

وی درباره حضور منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن دیگر نماینده اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: منصوریان از دوستان قدیمی من است. در اصفهان اکثرا منصوریان را دوست دارند. ذوب‌آهن مشکل مدیریتی آنچنانی نداشت و مشکل اصلی تیم مسائل فنی بود که در آینده امیدوارم ذوب‌آهن به روزهای خوب باز گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز