امروز بیشتر کشورها پشت سر ایران هستند؛

سلطانی‌فر: وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی منافع کشور ما را تامین خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۳:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۲۸۹
سلطانی‌فر: وحدت، یکپارچگی و انسجام داخلی منافع کشور ما را تامین خواهد کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز به لحاظ اقتصادی جبهه ما قوی است و کشورهای اروپایی در قالب سندی به عنوان اس پی وی تلاش می کنند تا هر چه زودتر منافع ایران تامین شود و ما بتوانیم ارتباطات پولی و بانکی خود را با کشورهای دنیا انجام دهیم و از عواید برجام استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: به دلیل عهد شکنی‌های برخی اعضای پنج بعلاوه یک که بعد از 30 ماه مذاکره به یک معاهده بین المللی رسیدیم و زمینه لغو تحریم های ظالمانه ایجاد شد و می رفتیم تا مسیر توسعه کشور را با جدیت و سرعت طی کنیم, شرایط خاصی بر کشور حاکم شد.

وی در ادامه افزود: رئیس جمهور آمریکا بعد از به قدرت رسیدن, به بهانه‌ی اینکه در  برجام منافع آمریکا تامین نشده و وزیر خارجه ایران سر وزیر خارجه آمریکا کلاه گذاشته و ایران به هر آنچه میخواسته رسیده و قدرت هسته ای شده از برجام خارج شد و تصور می کرد ما هم از این قاعده خارج شویم تا این معاهده لغو و بی‌خاصیت شود اما با تدبیر و هماهنگی که در سطح کشور به وجود آمد اراده ما بر این بود تا در زمین آمریکا بازی نکنیم و به سمت و سویی برویم که خودمان انتخاب کنیم که در برگیرنده منافع ملی ایران باشد.

سلطانی‌فر گفت: فرقی که امروز با ۵ سال پیش دارد این است که در پنج سال گذشته همه کشورها پشت سر آمریکا و مقابل ایران بودند ولی امروز همه کشورها به غیر از چند کشور عربی و رژیم اشغالگر قدس مقابل آمریکا در حمایت از ایران هستند. امروز به لحاظ اقتصادی جبهه ما قوی است و کشورهای اروپایی در قالب سندی به عنوان اس پی وی تلاش می کنند تا هر چه زودتر منافع ایران تامین شود و ما بتوانیم ارتباطات پولی و بانکی خود را با کشورهای دنیا انجام دهیم و از عواید برجام استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: آنچه  که علاوه بر ساز و کار اروپایی‌ها و تلاش دیگر کشورها برای تامین منافع ما مهم است, وحدت, یکپارچگی همدلی و انسجام داخلی است که ما را در برابر تهدیدات آمریکا و فشارها و تحریمهای ظالمانه پیروز می کند و مثل چهل سال گذشته اقتدار نظام را به اثبات خواهد رساند.

نظر شما