آخرین مرحله لیگ کاراته وان سری آ ؛

علینژاد, تیموری و عاشوری برای برنز لیگ جهانی چین می جنگند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۳:۵۷
کد خبر: ۷۸۵۳۵۴
علینژاد, تیموری و عاشوری برای برنز لیگ جهانی چین می جنگند
۳ نماینده کشورمان در اوزان منهای ۷۵ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم فردا برای کسب عنوان سومی لیگ جهانی کاراته وان چین به میدان می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا, در آخرین مرحله لیگ کاراته وان سری آ که در چین جریان دارد امروز ۳ کاراته کا کشورمان به جدول شانس مجدد راه یافتند.
 
در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم, آرش علی نژاد ابتدا جردن ماهر از استرالیا را ۶ بر یک برد, سپس آلتون براون از جامائیکا را ۴ بر صفر مغلوب کرد. در ادامه موفق شد جولین کافارو از فرانسه را ۴ بر ۲ شکست دهد.
او در چهارمین مبارزه مقابل توماس اسکات آمریکایی پس از تساوی یک بر یک پیروز شد.
علینژاد در دور پنجم نتیجه را ۴ بر ۳ به انیس گاریبویچ از کرواسی واگذار کرد و با راهیابی این کاراته کا به فینال, نماینده ایران هم به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.
 
در وزن ۸۴+ کیلوگرم, مهدی عاشوری دور اول ۹ بر صفر پراتاما سوهندار از اندونزی را شکست داد. سپس ۲ بر صفر آتیلا جوبا از اسلواکی را برد.
در سومین دیدار ۵ بر یک دنیلسون جاکوت دارنده برنز جوانان جهان از فرانسه را مغلوب کند.
عاشوری در مبارزه چهارم مقابل جاناتان هورنه آلمانی نفر اول رنکینگ جهان و دارنده طلا جهان قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد.
 
کوشا تیموری دیگر نماینده این وزن بود. او ابتدا کیت لو وای از ماکائو را ۵ بر ۳ برد. در مبارزه دوم ۴ بر یک جوژینگ جی از چین را مغلوب کرد.
سومین مبارزه تیموری مقابل مارکوس ولا دارنده برنز امیدهای اروپا از اسپانیا بود که با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. او در ادامه ۵ بر ۴ رضوان تالیبوف از اوکراین را برد و راهی دور نیمه نهایی شد.
تیموری در این مرحله مقابل جاناتان هورنه ۲ بر یک شکست خورد.
 
با راهیابی جاناتان هورنه به فینال، کوشا تیموری و مهدی عاشوری به جدول شانس مجدد راه یافتند و فردا برای کسب مدال برنز به میدان می روند.

نظر شما