حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با یک گل سپاهان را خواهد برد/ بازی امروز یکی از هیجان انگیزترین دیدارهای فصل است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۶:۴۳:۲۱
کد خبر: ۷۸۵۳۵۷
پرسپولیس با یک گل سپاهان را خواهد برد/ بازی امروز یکی از هیجان انگیزترین دیدارهای فصل است
سر مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می تواند سپاهان را در اصفهان شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار حساس امروز این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و نقاط ضعفی که پرسپولیس داشته آنها تا همین جای کار هم بسیار خوب کار کردند و به نوعی از همه داشته هایشان با تمام توان استفاده کردند، در مقابل باشگاه سپاهان در لیگ قهرمانان حاضر نبوده و زمان بیشتری برای استراحت داشته است. آنها در این فصل بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و به هر حال این دیدار یک بازی سخت است و نمی‌توان گفت کدام تیم برنده می شود.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: سرخپوشان خوشبختانه یک فاکتور بسیار مهم دارند و آن داشتن انگیزه فردی و انگیزه تیمی بالا است که باعث می شود آنها در بازی امروز تمام توان خود را برای اثبات توانایی های بالای خود خرج کنند و به نوعی در این دیدار برای برد سپاهان و فتح صدر جدول وارد زمین خواهند شد. به نظرم این دیدار بازی بسیار حساسی است و یکی از هیجان انگیزترین بازی های نیم فصل لیگ امسال است.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کند، اظهار داشت: اگرچه بازی در اصفهان است اما پرسپولیس در اصفهان مانند سراسر کشور طرفدار دارد و فکر می کنم اگر شرایط طبق برنامه های کادر فنی سرخپوشان پیش برود و بازیکنان حرف های سرمربی را به خوبی در زمینه اجرا کنند، پرسپولیس با یک گل سپاهان را شکست خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز