آبی‌پوشان الحاجی را نمی‌خواهند؛

قطع همکاری استقلال با این بازیکن قطعی شد+عکس

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۵:۰۱:۱۴
کد خبر: ۷۸۵۳۶۰
قطع همکاری استقلال با این بازیکن قطعی شد+عکس
قراردادی که در ابتدای فصل میان باشگاه استقلال و الحاجی گرو بسته شد برای سه فصل اعتبار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برای سال اول طبق توافقات استقلالی‌ها باید مبلغی در حدود ۴۰۰ هزار دلار به گرو پرداخت می‌کردند که به این رقم آپشن‌هایی نیز اضافه می‌شد از جمله تعداد بازی و گلزنی یا پاس گل، اما از آنجا که گرو نتوانست به جایگاهی ثابت در ترکیب برسد و عملکردی ناامیدکننده داشت این آپشن‌ها فعلاً نگرانی یا فشار مالی به استقلال وارد نمی‌کند.

 

بعد از نزدیک به چهار ماه از آغاز این همکاری انتقادات از الحاجی گرو به جایی رسید که همه چیز آماده قطع همکاری با این مهاجم گل‌نزن شده است. تنها ابهام برای عملی کردن این تصمیم به مسائل مالی و توافقات دو طرف برمی‌گردد، چون باشگاه بنا ندارد زیر بار فشار مالی برود و تلاش زیادی انجام می‌دهد که این فسخ بدون هزینه اضافی انجام شود.

این تلاش درست از زمانی در دستور کار قرار گرفت که خود الحاجی برای قطع همکاری و ترک ایران پیش‌قدم شد، چون بنا دارد تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی را در کنار همسر و فرزندانش در سوئد جشن بگیرد. با توجه به اینکه بازیکنان استقلال تا الان مبلغی در حدود ۲۰ درصد از قرارداد‌های مالی خود را دریافت کرده‌اند.

به هر حال به نظر می‌رسد اگر الحاجی گرو با همین مبلغ رضایت بدهد باشگاه بدون هیچ مخالفتی قرارداد را فسخ خواهد کرد، اما اگر گرو روی برخی مفاد مالی تأکید داشته باشد به احتمال فراوان این موضوع به درازا خواهد کشید تا چالش الحاجی و استقلالی‌ها ادامه پیدا کند.

نظر شما