دکتر مسعود سلطانی‌فر:

رییس فدراسیون فوتبال برای ادامه کار مشکلی ندارد/ تکریم بازنشستگان ورزش برهمه واجب است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۱:۵۶
کد خبر: ۷۸۵۳۹۵
رییس فدراسیون فوتبال برای ادامه کار مشکلی ندارد/ تکریم بازنشستگان ورزش برهمه واجب است
وزیر ورزش و جوانان گفت: مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکترمسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به کرمان در جمع خبرنگاران بااشاره به موفقیت های ورزشی کشور گفت: سال موفقی را با نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی، بازی های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا گذرانده ایم و انشاالله کام مردم با موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا شیرین تر خواهد شد .

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی درباره تغییرات فدراسیونها و موضوع بازنشستگان ورزش گفت: ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نخواهیم داشت.

دکتر سلطانی فر درباره فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان آن گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از ماده شصت قانون جامع ایثارگران می تواند به کارش در فدراسیون ادامه دهد و این موضوع در حال پیگیری و انجام مراحل اداری واجرایی است و درمورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیرکلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم. درباره سایرین هم به زودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چهارچوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی راخواهد گرفت ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره تکریم پیشکسوتان و برخورد رسانه ها با موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: نیروهایی که امروز با شدیدترین الفاظ و نقدها درباره آنها به دلیل بازنشسته بودن یاد می شود در واقع نیروهای سازنده و پیشران برنامه های کشور در سال‌های گذشته هستند و نباید با خاطری مکدر از بدنه اجرایی ورزش کشور جدا شوند و ناسپاس باشیم .

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: ما در کنار نیروی جوانی و باز شدن حلقه های مدیریت ورزش کشور به تجربه های ذی قیمت آنها نیاز داریم و بازنشستگان بهترین ثمره زندگی خود یعنی جوانی خویش را برای موفقیت نظام و سربلندی کشور به کار گرفته اند. امنیت و عزت امروز ماحصل این تلاش های ارزشمند بوده و تکریم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز