مجید نامجومطلق:

استقلال مقابل سپیدرود با دیسیپلین بازی کرد/ دیدار برابر پدیده فرصت مناسبی برای ما خواهد بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۸۵۶۸۹
استقلال مقابل سپیدرود با دیسیپلین بازی کرد/ دیدار برابر پدیده فرصت مناسبی برای ما خواهد بود
ملی پوش پیشین استقلال و عضو کمیته فنی باشگاه گفت: سه پیروزی اخیر انگیزه و خودباوری نفرات را مضاعف کرده و امید است که این شرایط مطلوب در بازی حساس مقابل پدیده نیز به نمایش درآید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نامجومطلق گفت: استقلال در دیدار اخیر مقابل سپیدرود، حساب شده و بانشاط عمل کرد و دیسیپلین تیمی را شاهد بودیم. به اعتقاد بنده، بازیکنان کم نقص بودند و فرامین کادر فنی را به خوبی انجام دادند. فاکتوری که مایه امیدواری شده این بود که در مواقع حمله پرتعداد نمایش دادند و با حملات دامنه دار حریف را در منگنه قرار دادند که این استراتژی خوب جواب داد.

وی افزود: در واقع مشارکت هافبک ها بخصوص فرشید باقری در اعمال تهاجمی باعث شد تا خط آتش استقلال، شیرازه دفاعی حریف را از هم بپاشد و یک برد پرگل در کارنامه این تیم ثبت شود.

نامجو مطلق با تاکید براینکه پدیده یک تیم بالنده است، تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان باید در دیدار پیش رو هوشمندتر از بازی های قبل باشند و سایه روشن های این رقیب را به خوبی آنالیز کنند. اعتقاد راسخ دارم اگر استقلال در این بازی برنده شود، می تواند به عنوان یک مدعی جدی، خود را برای نیم فصل دوم آماده کند. البته تعطیلات نیم فصل فرصت خوبی است تا هم نفرات جدید جذب شوند و هم اینکه کادر فنی فرصت لازم را در اختیار خواهد داشت که در راه تقویت نقاط قوت و کاهش ضعف های موجود گام های اساسی بردارد.

نظر شما