سطح فنی در این دوره از رقابت‌ها با استفاده از کلاه‌های الکترونیکی بهتر شده است؛

جوانمرد: استقبال چشمگیری از لیگ نوجوانان داشته‌ایم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۷۱۹
جوانمرد: استقبال چشمگیری از لیگ نوجوانان داشته‌ایم
مدیر اجرایی لیگ نوجوانان دختر گفت: دهمین دوره لیگ نوجوانان دختر با حضور 16 تیم و در دو مرحله پیگیری شد که این موضوع جذابیت این رقابت‌ها را دو چندان کرده بود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دهمین دوره لیگ نوجوانان دختر «جام آینده سازان المپیک» در حالی به پایان رسید که تیم لوازم خانگی کن بر سکوی قهرمانی ایستاد، لوازم تکواندو کوان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و بام‌لند سوم شد.

شهناز جوانمرد مدیر اجرایی لیگ نوجوانان دختر در این رابطه گفت: دهمین دوره جام آینده سازان المپیک از تیرماه با حضور 16 تیم و در دو مرحله پیگیری شد که در نهایت 8 تیم به مرحله پایانی راه پیدا کرده و در 7 هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند تا سکونشینان این دوره از رقابت‌ها مشخص و معرفی شوند.

وی افزود: سطح فنی در این دوره از رقابت‌ها با استفاده از کلاه‌های الکترونیکی خیلی بهتر شده بود و با توجه به جوایز نقدی که برای ضربات چرخشی به تکواندوکاران تعلق می‌گرفت مبارزات حساس و جذاب‌تری را نسبت به گذشته شاهد بودیم. مسابقات قرانی را نیز در این رده سنی برگزار کردیم و امتیازات آن در رده‌بندی تیمی محاسبه شد که باعث جا به جایی تیم‌ بر سکو شد.

مدیر اجرایی لیگ اینطور ادامه داد: استقبال خوبی از این دوره از مسابقات صورت گرفت و هیات‌های تکواندو استانی نیز به نسبت ادوار قبل برای حضور تمایل بیشتری داشتند. مقام آوری تکواندوکاران در میادین بین‌المللی نیز در این امر تاثیر به سزایی داشته و پس از مدال آوری کیمیا علیزاده و دیگر دختران تکواندو شاهد حضور بیشتر تیم‌ها در تمامی رده‌های سنی مختلف هستیم.

جوانمرد تصریح کرد: تیم‌های شهرستانی سعی کرده بودند بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنند که این مهم نویدبخش توسعه تکواندو در سراسر کشور است.

وی در پایان گفت: انشالله در دوره بعدی سعی می‌کنیم بیش از پیش با تیم‌ها تعامل برقرار کنیم تا اشکالات به کمترین حد برسد و امیدوارم با همکاری هرچه بیشتر باشگاه‌ها شاهد پیشرفت روزافزون این لیگ باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز