حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛

تجلیل ویژه از سیدجلال توسط باشگاه سپاهان/ ۶پرسپولیسی از قلعه نویی رخصت گرفتند

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۳:۳۲
کد خبر: ۷۸۵۷۷۳
تجلیل ویژه از سیدجلال توسط باشگاه سپاهان/ ۶پرسپولیسی از قلعه نویی رخصت گرفتند
امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کردند و به نوعی از او رخصت گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.
 برخی حواشی این دیدار به شرح زیر است:
* تعدادی از هواداران سپاهان به طبقه دوم ورزشگاه رفتند که با تلاش نیروهای امنیتی از این قسمت خارج شدند.
 
* هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن این تیم شجاع خلیل‌زاده، علی علی‌پور و منشا را به شدت تشویق کردند؛ این بازیکنان نیز به احساسات هواداران پاسخ دادند.
 
* مهدی شریفی بازیکن فصل قبل سپاهان نیز که از نیم‌فصل دوم می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود، در ورزشگاه حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
 
* تعدادی از خبرنگاران که با سرویس به ورزشگاه آمده بودند پشت در ورزشگاه ماندند و مدتی را برای ورود معطل بودند.
 
* قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قبل از شروع بازی در ورزشگاه انجام شد.
 

* بازیکنان دو تیم با درخواست علیرضا بیرانوند برای سید جلال حسینی تونل درست کردند، حسینی نیز با همراهی مهدی کیانی به کنار زمین آمد و از وی تجلیل شد.

باشگاه سپاهان اصفهان در ابتدای بازی، مراسم ویژه ای را برای تقدیر از سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس به پاس زحماتی که در پیراهن تیم ملی کشید برگزار کرد. در این مراسم بازیکنان دو تیم تونلی را تشکیل دادند تا کاپیتان سرخپوشان با عبور از آن در آغوش قلعه نویی سرمربی سپاهان قرار گرفته و مورد تجلیل قرار بگیرد.

*سیدجلال حسینی با پیراهن سپاهان با شماره 115 سپاهان که به او اهدا شد همراه با قلعه‌نویی و برانکو عکس یادگاری گرفت. حسینی چند سال در سپاهان بازی کرده است.

* امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان در ابتدای بازی به سمت برانکو و نیمکت پرسپولیس رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند؛ برانکو نیز به سمت نیمکت سپاهان و بازیکنان ذخیره این تیم رفت.
* بازیکنان سپاهان با بنری برای یاد و خاطره شهید الله‌قلی ایرانپوریان، پدر بازیکن سپاهان به زمین آمدند.

* امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کردند و به نوعی از او رخصت گرفتند.

* امیر قلعه نویی از همان ابتدای بازی نسبت به تصمیمات داور اعتراض داشت. از این رو علیرضا فغانی هشدار جدی به سرمربی سپاهان داد. داور بین المللی فوتبال ایران از قلعه نویی خواست آرامش خود را حفظ کند تا مجبور به اخراج او نشود. قلعه نویی هم نسبت به جمله های فغانی واکنش نشان داد و گفت: مرا بفرست بالا. بفرست!

* کمال کامیابی نیا در دقایق ابتدایی این دیدار با ولادیمیر کومان درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت مهدی کیانی کاپیتان سپاهان ختم به خیر شد.

* اشتباه مدافع سپاهان باعث اعتراض شدید دفاع امیر قلعه نویی شد تا سرمربی سپاهان اصفهان با جمله ای منحصر بفرد از وی استقبال کند که این موضوع باعث خنده شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس شد.

* درگیری های فیزیکی بازیکنان در میانه زمین بارها سبب شد تا بازیکنان هر دوتیم به فغانی فشار بیاورند تا خطا اعلام کند اما این دوار باتجربه در نیمه اول نشان داد تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز