سپاهان یک -پرسپولیس یک؛

صدرنشینی طلایی‌ها در شب اخراجی‌ها / خط تیره شکست ناپذیران پاک نشد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۸۵۷۸۱
صدرنشینی طلایی‌ها در شب اخراجی‌ها / خط تیره شکست ناپذیران پاک نشد
دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان با تساوی یک-یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار معوقه از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران  بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 16:10 دقیقه امروز یکشنبه هجدهم آذر ماه 1397 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود و سپاهان دوباره به صدر جدول بازگردد.

 در این دیدار، پرسپولیس با لباس‌های قرمز، سپاهان زرد و تیم داوری با لباس‌های مشکی رنگ در زمین حاضر شدند. سرخپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. در دقیقه 2 پرسپولیس هجومی ظاهر شد و منشا یک خطا به سود قرمزپوشان گرفت.ارسال عالیشاه پس از ضربه سر منشا در دستان نیازمند قرار گرفت. در دقیقه 4 زردپوشان از جناح چپ دست به حمله زدند و ارسال توپ با ضربه سر مهاجم سپاهان از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه 5 بار دیگر حمله زردپوشان شکل گرفت و یک کرنر از سمت چپ برای میزبان بدست آمد. ارسال توپ با ضربه سر استنلی بازیکن زردپوش از کنار دروازه قرمزپوشان گذشت. در دقیقه 11 نورالهی از سمت راست صاحب موقعیت شد که در کورس با مدافع سپاهان، از سوی داور ضربه دروازه اعلام شد. در ادامه، زردپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. پاسکاری توپ، بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 16 منشا متوقف شد و داور اعلام ضربه برای سرخپوشان کرد. ارسال عالیشاه و دخالت مهاجم پرسپولیس با دخالت پای دروازه‌بان سپاهان، به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر در یک رفت و برگشت به کرنر از سمت دیگر مبدل گردید. ارسال زمینی نورالهی توسط مدافعان میزبان دفع شد. در دقیقه 25 حمله قرمزپوشان شکل گرفت و در ادامه، شوت منشا از روی دروازه نیازمند به بیرون رفت. مدافعان پرسپولیس بارها روی ارسال‌های بلند خوب ظاهر شدند و توپ‌های استنلی را مهار کردند.

در دقیقه 27 قرمزپوشان از سمت راست صاحب موقعیت شدند که حرکت و ارسال آنها توپ را در دستان گلر زردپوشان قرار داد. در دقیقه 28 ارسال خوب منشا به علیپور نرسید و نیازمند توپ را با مشت دور کرد و در ادامه، شوت از راه دور سیامک نعمتی از روی دروازه سپاهان گذشت.

در دقیقه 33 زردپوشان دست به حمله زدند و ضربه نهایی محمدی در دستان بیرانوند قرار گرفت و در ادامه، قرمزپوشان عکس‌العمل نشان دادند و منشا را صاحب موقعیت کردند که این حمله هم راهی به جایی نبرد. در دقیقه 37 ارسال زردپوشان از جناح چپ با ضربه سر مهرداد محمدی از کنار دروازه بیرانوند گذشت. سیاوش یزدانی مدافع میزبان، روی علیپور خطا کرد، یک کارت زرد دریافت کرد و یک ضربه کاشته چسبیده به خط هجده قدم برای پرسپولیس بدست آمد.

دو شوت مجدد منشا به دیوار دفاعی برخورد کرد و ضربات متوالی قرمزپوشان سراسیمه توسط مدافعان زردپوش دور شد. در دقیقه 43 پرسپولیس توسط علیپور و منشا صاحب موقعیت شد که گادوین در آخرین لحظه نتوانست توپ را به علیپور برساند و از ناحیه زانو دچار مصدومیت جزیی شد، اما به بازی ادامه داد. در دقیقه 45 پرسپولیس از دو جناح، دروازه میزبان را تهدید کرد اما مهاجمان در ضربات پایانی ناموفق بودند. داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 زردپوشان با سوت علیرضا فغانی آغازگر نیمه دوم بازی بودند. خالد شفیعی به جای حامد بحیرانی برای سپاهان وارد زمین شد. در دقیقه 47 پرسپولیس از جناح چپ به کرنر رسید. پاسکاری عالیشاه، توپ را به سیدجلال رساند و شوت حسینی از روی دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 49 توپ‌گیری خوب منشا موقعیت مناسبی را ایجاد کرد که مدافعان سپاهان به کرنر رضایت دادند. پاسکاری کرنر هم بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 54 ساسان انصاری به جای مهرداد محمدی برای سپاهان وارد زمین شد. در دقیقه 55 شوت بازیکن زردپوش با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 58 در پی خطای زردپوشان و یک ضربه کاشته، ارسال عالیشاه چند موقعیت خوب ایجاد کرد که در ادامه، زردپوشان به کرنر از سمت چپ برای قرمزپوشان رضایت دادند.

عالیشاه با مصدومصت جزیی مواجه و برای مداوا از زمین خارج شد. ارسال نورالهی با ضربه سر مدافع زردپوش، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 61 زردپوشان حمله‌ای را آغاز و به کرنر رسیدند. ارسال کرنر با ضربه سر کیروش از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 62 حمله پرسپولیس با ارسال علیپور همراه شد که توپ از همه گذشت و حملات پی در پی قرمزپوشان شکل گرفت. در دقیقه 63 حرکت شایان مصلح در جناح چپ، کرنر دیگری را برای سرخپوشان بدست آورد.

ارسال توپ با مشت نیازمند دور شد و شوت از راه دور بازیکن پرسپولیس به سر بازیکن سپاهان برخورد کرد و دور شد. در دقیقه 66 داور برای زردپوشان اعلام خطا کرد. ارسال کیانی توسط مدافعان قرمزپوش دفع و در ادامه، توپ به ضربه دروازه برای بیرانوند مبدل گردید. در دقیقه 69 در میانه میدان، کیانی، نورالهی را متوقف کرد و داور اعلام ضربه کاشته نمود. حرکت قرمزپوشان با ارسال همراه شد که توپ از همه گذشت. در دقیقه 71 کیروش استنلی روی سید جلال خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 73 پرسپولیس صاحب موقعیت شد که در ادامه به ضد حمله برای میزبان مبدل شد. حرکت ساسان انصاری و دیگر بازیکنان زردپوش هم راهی به جایی نبرد. در دقیقه 74 در پی یک غافلگیری، عزت ا... پورقاز با شوتی سنگین دروازه بیرانوند را باز کرد.

در دقیقه 77 ارسال از جناح چپ زردپوشان با ضربه سر استنلی به تور دروازه سرخپوشان رسید اما داور پیش از آن، اعلام آفساید کرد. پرسپولیس در این دقایق سراپا حمله شد و موقعیت‎هایی را روی دروازه میزبان خلق کرد. در دقیقه 82 در پی حملات سرخپوشان، توپ به بشار رسید و شوت این بازیکن از روی دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 83 کومان جای خودش را به بختیار رحمانی برای زردپوشان داد. در دقیقه 84 محمد امین اسدی به جای عالیشاه برای پرسپولیس به زمین آمد. بازیکنان پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه سپاهان پیش رفتند اما با بدشانسی، توپ از خط دروازه نگذشت. در دقیقه 86 شایان مصلح حرکتی را آغاز کرد و باز کرنر از سمت چپ. ارسال نورالهی به خلیل زاده رسید و ضربه سر او یک کرنر دیگر از سمت راست بوجود آورد.

ارسال توپ سراسیمه توسط مدافعان زردپوش دفع شد. در دقیقه 87 از سمت راست کرنری دیگر برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال کرنر با سوت داور و نشان دادن نقطه پنالتی برای سرخپوشان همراه شد. در این صحنه، توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد کرده بود. علی علیپور توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند و گل تساوی بازی رقم خورد.

داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 92 کیروش استنلی از سوی داور با کارت قرمز مواجه و از زمین اخراج شد. در دقیقه 94 زردپوشان پشت هجده قدم صاحب یک ضربه کاشته شدند. ضربه رحمانی به دیوار دفاعی برخورد کرد. محمد امین اسدی هم جای خودش را به محسن ربیع خواه داد. این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(۴۵- خالد شفیعی)، ولادیمیر کومان(۸۲- بختیار رحمانی)، مهرداد محمدی(۵۴- ساسان انصاری)، سجاد شهباززاده و کیروش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه(۸۴- محمدامین اسدی -۹۰+۲ محسن ربیع‌خواه)، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز