سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو خبرگزاری برنا:

تقابل سپاهان و پرسپولیس تماشایی بود/ لیگ هجدهم مدعیان قهرمانی زیادی دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۹:۴۸
کد خبر: ۷۸۵۹۰۹
تقابل سپاهان و پرسپولیس تماشایی بود/ لیگ هجدهم مدعیان قهرمانی زیادی دارد
بازیکن اسبق فوتبال کشور گفت: تیم های سپاهان و پرسپولیس برای برد به زمین بازی رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق پرسپولیس و سپاهان درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر که با تساوی یک-یک به پایان رسید در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. بازی پا یا پای از هر دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان توانستند موقعیت‌های بسیاری بر روی دروازه دو تیم ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: سپاهان و پرسپولیس برای برد به زمین بازی رفتند. سپاهان به دلیل میزبانی و حضور بیشمار هواداران خود انگیزه بیشتری برای برد داشت. پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و با استفاده از مهره‌های کلیدی خود توانست سه امتیاز را از چنگ تیم پر مهره سپاهان درآورد. توپ در این دیدار بیشتر روی مرکز زمین بود. 

سیدصالحی با اشاره به اینکه سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم هستند، افزود: تیم پدیده هم از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. اگر شرایط برای گل محمدی فراهم شود این احتمال وجود دارد که پدیده هم از مدعیان قهرمانی باقی بماند. بازیکنان سرخابی، سپاهان و تراکتورسازی از بازیکنان با تجربه تری برخوردار هستند و می‌توانند در لیگ برتر نتایج مورد نیاز را برای تیم‌های خود کسب کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان با تاکید بر اینکه تراکتورسازی امسال بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است، گفت: در گذشته بهترین بازیکنان در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی می‌کردند اما اکنون بهترین بازیکنان در تیم‌های شهرستانی هم بازی می‌کنند که این پراکندگی بازیکنان محبوب سبب افزایش جذابیت لیگ هجدهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز