با اعلام بیداریان؛

کمپ دوم تیم ملی شنا هفته اول دی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶:۰۲
کد خبر: ۷۸۵۹۴۰
کمپ دوم تیم ملی شنا هفته اول دی برگزار می‌شود
به گفته محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های‌ ملی شنا کمپ دوم تیم ملی شنا هفته اول دی ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهاردهمین مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان از ۲۰ الی ۲۵ آذر ۱۳۹۷ (۱۶-۱۱ دسامبر ۲۰۱۸)  به میزبانی هوانژو چین برگزار می‌شود. سینا غلام پور و امیرعباس امرالهی دو نماینده شنای ایران در این رقابت‌ها به همراه حمید اسکندریون بعنوان مربی جمعه (۱۶ آذر ۱۳۹۷) عازم کشور چین شدند و از سه‌شنبه(۲۰ آذر ۱۳۹۷) با رقبای قدرتمند خود از جهان به رقابت خواهند پرداخت.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های‌ ملی شنا با بیان این خبر در خصوص چگونگی انتخاب این دو شناگر افزود: در جلسه کمیته فنی شنا که در شهریور ماه سال جاری برگزار شد، به درخواست مربی بنیامین قره‌حسلو، این شناگر عازم این رقابت‌ها نشد تا با فصلی بهتر خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ آماده کند. مهدی انصاری دیگر شناگر منتخب برای اعزام به این مسابقات نیز بدلیل مشکل گذرنامه نتوانست تیم را در این رقابت‌ها همراهی کند. با توجه به رکوردگیری تیم ملی شنا که در استان زنجان برگزار شد، امیر عباس امرالهی بدلیل رکورد شکنی در ماده ۴۰۰ متر کرال سینه و نتایج خوبی که کسب کرده بود  طبق تصمیم کمیته فنی شنا راهی مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان شد تا دومین تجربه خود در این رقابت‌ها را کسب کند. سینا غلامپور نیز باتوجه به رکورد شکنی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ برای حضور در این مسابقات انتخاب شد. غلامپور برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: هفته اول دی‌ماه کمپ دوم تیم ملی شنا برگزار خواهد شد تا شناگران در تست‌ها و برنامه های بعدی کمیته فنی شرکت کنند. اسامی شناگران و مربیان دعوت شده و همچنین برنامه کمپ هفته آینده اعلام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز