علی کفاشیان:

فوتسال ایران در راس آسیا و سپس جهان قرار دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۷:۵۲
کد خبر: ۷۸۵۹۸۸
فوتسال ایران در راس آسیا و سپس جهان قرار دارد
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره حضور 11 کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین های فوتسال جهان گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این موفقیت را مدیون باشگاه ها و تلاش های جامعه فوتسال هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور 11 کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین های فوتسال جهان گفت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است. در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این امر ماحصل سال ها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاه ها و نفرات انتخاب شده است.

وی در ادامه بیان کرد:  این اتفاق مرهون زحمات باشگاه های ما است و همچنین  تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. همین که این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل و زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت می کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کفاشیان گفت: اکنون تمام کشورهای آسیایی و در نهایت در جهان تلاش می کنند تا با امکانات فوق العاده ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند اما فوتسال ایران با تمام داشته های خود و حتی کمتر از امکاناتی که دیگر کشورها داشته اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می گویم. 

نظر شما