میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیش‌بینی قهرمان در لیگ هجدهم بسیار سخت است/ چهره واقعی استقلال در دیدار با پدیده نمایان می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۰:۱۰
کد خبر: ۷۸۶۲۸۷
پیش‌بینی قهرمان در لیگ هجدهم بسیار سخت است/ چهره واقعی استقلال در دیدار با پدیده نمایان می‌شود
کارشناس فوتبال گفت: استقلال در سه بازی قبلی خود طوفانی ظاهر شد اما چهره واقعی استقلال در دیدار با پدیده نمایان می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میرشادماجدی، کارشناس فوتبال درباره کیفیت لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: نیم فصل نخست لیگ هجدهم نسبت به گذشته از کیفیت بالایی برخوردار است. کیفیت بازیکنان و در نتیجه تیم‌ها افزایش یافت. استاندارد شدن ورزشگاه‌ها و افزایش سطح علمی مربیان باعث شد تا لیگ با کیفیتی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: این سطح علمی مربیان نشان می‌دهد که در بخش آموزش اقدامات خوبی انجام دادیم که اکنون تفکرات مربیان باعث شد تا سطح کیفی لیگ هجدهم افزایش یابد. سطح آگاهی بازیکنان هم افزایش یافت و آنها نسبت به گذشته تاکتیک پذیر تر شدند.

ماجدی با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ برتر به خاطر جام جهانی به نفع تیم‌ها بود، بیان کرد: مربیان لیگ برتر در رقابت‌های جام جهانی به خوبی یاد گرفتند که چگونه انتقال دفاع به حمله را انجام دهند و در تمرینات خود از آن استفاده کردند. پیش بینی قهرمان در لیگ هجدهم بسیار سخت است. هر تیمی که بیشتر تلاش کند به قهرمانی نزدیک‌تر خواهد بود.

کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه اگر تیم‌ها به قضاوت‌های داوران اعتراض نکنند و تمرکز بر روی بازی‌ها داشته باشند می‌توانند کیفیت لیگ برتر را افزایش دهند، بیان کرد: اشتباهات داوری در فوتبال جهان وجود دارد. معتقدم داوران ما اینقدر اشتباه ندارند که تیم‌ها بعد هر بازی اعتراض دارند.

وی درباره تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌ها توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و در سه بازی قبلی خود طوفانی ظاهر شدند اما چهره واقعی استقلال در دیدار با پدیده نمایان می‌شود. شفر برای تقویت بیشتر در لیگ برتر نیاز دارد یک بازیکن دیگر همانند طارق جذب کند همچنین در خط دفاع نیاز به بازیکن دارد تا خطوط دفاعی آبی‌پوشان تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز