مربی تیم ملی وزنه‌برداری:

اردوی بعدی جوانان با نفرات برتر پیگیری می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۴:۵۵
کد خبر: ۷۸۶۴۶۱
اردوی بعدی جوانان با نفرات برتر پیگیری می‌شود
مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: پس از حضور دو هفته‌ای هر گروه، نفراتی که از شرایط بهتری برخوردار باشند، در اردوی بعدی حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهو جوانمردی درخصوص آغاز اردوی تیم ملی جوانان، اظهار داشت: اردوی این تیم از ۱۶ آذر ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده است. نفرات دعوت شده به این مرحله، از مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل انتخاب شده اند. اردونشینان در دو گروه تمرینات خود را ادامه می دهند و پس از حضور دو هفته ای هر گروه، نفراتی که از شرایط بهتر و ایده آل تری برخوردار باشند، در اردوی بعدی تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نفرات برتر دو گروه اردوی مرحله نخست (16 آذرماه تا 7 دی ماه)، به صورت مرتب و تحت نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت و در اردوهای متعددی حضور خواهند داشت تا آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در اوایل خراداد ماه برگزارخواهد شد، داشته باشند.

جوانمردی سرمایه گذاری روی ملی پوشان رده سنی جوانان را موثر برشمرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه این رده پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسالان هستند، از اهمیت خاصی برای فدراسیون وزنه برداری برخوردار هستند. نفرات مستعد در این رده شناسایی و تحت تمرینات و اردوهای منظم قرار می گیرند که در سالهای آتی جایگزین نفرات اصلی تیم بزرگسالان باشند.

مربی جوانان خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم دفاع از عنوان قهرمانی جهان است که سال گذشته به دست آمد. امسال هم با برنامه ریزی، همکاری لازم و با حضور چهره های جدید در کنار نفراتی از تیم سال گذشته، در رقابتهای جوانان جهان به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود.

نظر شما