علی دادگر:

وجود استعدادهای ورزشی و نیروی انسانی توانمند، بزرگترین سرمایه ورزش البرز است

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۳:۳۰
کد خبر: ۷۸۶۵۷۱
وجود استعدادهای ورزشی و نیروی انسانی توانمند، بزرگترین سرمایه ورزش البرز است
رئیس فدراسیون تیراندازی در مجمع سالیانه هیات استان البرز، وجود استعدادهای ورزشی و نیروی انسانی توانمند را بزرگترین سرمایه ورزش البرز دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی باحضور در مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان البرز که روز گذشته (19 آذر) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که تیراندازی رشته ای مهم و ملی و مذهبی است، اظهار کرد: تیراندازی از جمله رشته های پر مدال المپیک است که به علت شرایط و پوشش مناسب، هیچ گونه محدودیتی برای حضور و فعالیت همزمان آقایان و بانوان در آن وجود ندارد.

وی افزود: فراز و نشیب در این رشته بسیار زیاد است و متاسفانه در حال حاضر جایگاه واقعی تیراندازی کشورمان در سطح آسیا و جهان آن طور که ما انتظار داریم محقق نشده است.

دادگر به درخشش تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: کسب 4 مدال ارزشمند در مسابقات جهانی جوانان نوید بخش آینده ای درخشان برای تیراندازی کشورمان است.

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا با برنامه ریزی صحیح و پرورش توانایی ملی پوشانمان، در المپیک 2020 بتوانیم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشورمان در این رویداد را به دست آوریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به لزوم حمایت از ورود بخش خصوصی به این رشته، خاطرنشان کرد: تیراندازی علاوه بر این که همواره مورد تاکید بزرگان بوده است، هم برای محیط زیست و هم جهت ایجاد نشاط و پویایی در جامعه بسیار مفید است.

وی با بیان این که "وجود استعدادهای ورزشی و نیروی انسانی توانمند، بزرگترین سرمایه ورزش البرز است" عنوان کرد: علیرغم این سرمایه عظیم و ارزشمند، متاسفانه ورزش استان البرز در زمینه زیر ساختها و سرانه ورزشی با مشکلات عدیده ای روبرو است.

دادگر با بیان این که فدراسیون در کنار هیات البرز خواهد بود خاطرنشان کرد: بدون تردید هیات تیراندازی استان البرز سرعت بسیاری خوبی در توسعه پیدا کرده و از استانهای بسیاری پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: در البرز داوران، قهرمانان و مربیان خوبی فعال هستند که تیراندازی کشور را نسبت به آینده این استان خوشبین و امیدوارتر می کنند.

نظر شما