امیرحسین فتحی در حاشیه دیدار فینال پیشکسوتان مطرح کرد؛

نقاط ضعف استقلال را ترمیم خواهیم کرد/ درخصوص جذب دستیار صحبت نشده است/ استوکس در لیست خرید ما نیست

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۸۶۷۰۹
نقاط ضعف استقلال را ترمیم خواهیم کرد/ درخصوص جذب دستیار صحبت نشده است/ استوکس در لیست خرید ما نیست
سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: بارها گفتم که سفر من به دبی کاملا شخصی بوده و دنبال جذب بازیکن نبودم و با کسی صحبت نکردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران پس از پایان فینال پیشکسوتان درباره نقل و انتقالات استقلال و جدایی گرو و نویمایر گفت: پیش از این نیز گفتم که بعد از بازی پدیده، لیست ورود و خروج مشخص خواهد شد.

وی در ادامه درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی تصریح کرد: بیش از صد بار و به صد طریق مختلف گفتم که در خصوص جذب دستیار داخلی و خارجی صحبت نشده است و باید با آقای شفر در این باره صحبت کنیم. آقای مجیدی از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه هستند و ما از وجود ایشان و همه عزیزان استفاده می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های جباری و عدم حضور او بیان کرد: من از عدم حضور آقای جباری بی اطلاع هستم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم به چه میزان تغییرات نیاز دارد، بیان کرد: با توجه به نظر سرمربی، نقاط ضعف را ترمیم خواهیم کرد و هر بازیکنی را ایشان بخواهند در حد بضاعت باشگاه جذب خواهیم کرد. بازیکنانی که در حد باشگاه نبودند، با نظر سرمربی و تایید کمیته فنی کنار گذاشته می شوند. اجازه بدهید بازی پدیده انجام شود تا با نظر سرمربی در این باره اقدام کنیم.

وی در ادامه در واکنش به صحبت های ساناک مبنی بر اینکه دلیل جدایی او را مدیران می دانند، افزود: من از این موضوع بی اطلاع هستم. من زمانی که به باشگاه آمدم، ایشان حضور نداشتند. من نه ایشان را دیدم و نه در این خصوص صحبت کردم. ما چندین مرتبه با ایشان تماس گرفتیم و مکاتبه کردیم تا ایشان اضافه شوند اما او دلایل خانوادگی و بیماری را دلیل عدم حضور اعلام کردند.

فتحی  ادامه داد: بعد از نیم فصل با آقای شفر صحبت می کنیم تا در صورت نیاز دستیار به تیم اضافه شود.فتحی درباره سفر خود به دبی و مذاکره با استوکس گفت: بارها گفتم که سفر من به دبی کاملا شخصی بوده و دنبال جذب بازیکن نبودم و با کسی صحبت نکردم و استوکس نیز در لیست خرید ما حضور ندارد.

فتحی درباره وضعیت مالی آبی پوشان اضافه کرد: وضع مالی باشگاه خوب است و ما مشکل خاصی نداریم. شرایط اقتصادی برای همه باشگاه ها یکسان است و ما تلاش می کنیم با تامین منابع مالی شرایط را بهبود ببخشیم.

وی در ادامه در واکنش به گلایه بازیکنان بعد از دیدار با نفت، افزود: باز هم می گویم همه مشکل مالی دارند و ما مستثنی نیستیم اما تلاش می کنیم برطرف شود.

سرپرست استقلال درباره تغییرات در هیات مدیره و علت اضافه نشدن اعضای جدید، بیان کرد: من هیات مدیره را نصب نمی کنم و وزارت ورزش باید نظر بدهند. تغییرات با نظر مجمع و وزارت ورزش خواهد بود.

او در واکنش به ماجرای سوپرجام گفت: منتظر رای و نظر نهایی دادگاه cas درباره سوپرجام هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه ترکیه ای بعد از جذب مجید حسینی مطالبات استقلال را پرداخت نکرده است، گفت: با توجه به مشکلات باشگاه ترابزون و مشکلات ارزی کشور ترکیه، این اتفاق رخ نداده است ولی مقرر شد به زودی این اتفاق رخ دهد. آنها بد قولی کردند اما دلیل بد قولی آنها مشکلات مالی و داخلی ترکیه است. با هماهنگی سرکنسولگری ایران در ترکیه و مذاکرات ما این مشکل در حال حل شدن است.

فتحی در واکنش به کنار گذاشتن برخی جوانان از سوی شفر اظهار داشت: بازیکنان جوان ما، آینده تیم هستند. امکان دارد با نظر کادرفنی امروز به ما کمک نکنند و به تیم دیگری می روند تا تجربه کسب کنند و سپس در خدمت آنها خواهیم بود.

نظر شما
پرونده ویژه