کارن خانلری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واگذاری سرخابی‌ها اتفاق مثبتی است/ باید سازوکار شفافی طراحی شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۶:۴۸:۳۳
کد خبر: ۷۸۶۷۴۸
واگذاری سرخابی‌ها اتفاق مثبتی است/ باید سازوکار شفافی طراحی شود
عضو فراکسیون ورزش گفت: واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به خودی خود اتفاق بسیار خوب و مثبتی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کارن خانلری، نماینده ارامنه شمال و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به خبرگزاری برنا گفت: نکته نخست مهم و اساسی در این رابطه این است که واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به خودی خود اتفاق بسیار خوب و مثبتی  است. با حضور بخش خصوصی  این تیم ها از حالت دولتی خارج می شوند و بار سنگین مالی که این دو باشگاه به نوعی روی دوش دولت دارند برداشته خواهد شد و ما موافق این موضوع هستیم.

وی افزود: نباید فراموش کنیم بر اساس اصل 44 قانون اساسی دو باشگاه باید سال‌ها پیش واگذار می شدند و من معتقدم در واگذاری سرخابی های پایتخت دو نکته مهم وجود دارد، نخست اینکه باید واگذاری در چارچوب قانون و با شفافیت کامل انجام شود همچنین باید مشخص شود این دو باشگاه به چه افرادی واگذار می شود چرا که پای عواطف و احساسات میلیون‌ها هوادار در میان است و بر همین اساس سازمان خصوصی سازی باید با شفافیت این وگذاری را صورت دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اینکه اصل 44 قانون اساسی اجرا می شود نکته مثبتی است اما سازوکار انجام آن از اهمیت خاصی برخوردار است و معتقدم باید سازوکاری شفاف برای واگذاری دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس طراحی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز