فرجی تمامی تلاش خود را برای موفقیت کاراته به کار بست؛

آشوری: خانواده بزرگ کاراته، این رشته را تا المپیک حمایت کنید

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۷۸۶۹۲۹
آشوری: خانواده بزرگ کاراته، این رشته را تا المپیک حمایت کنید
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: کاراته در آستانه کسب سهمیه المپیک و خلق حماسه ای بزرگ قرار دارد از تمامی جامعه کاراته می خواهم کاراته را در این مسیر سخت حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن آشوری،  سرپرست فدراسیون کاراته، اظهار داشت: از اعتماد دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همچنین محمدرضا داورزنی که بنده را به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته معرفی کردند، تشکر و قدردانی می کنم. این انتخاب بار مسئولیت بنده را برای برگزاری مجمع رشته ای که بی شک یکی از پر افتخارترین رشته های ورزشی در کشورمان است دو چندان کرد.

وی افزود: به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ به جرات موفقیت رشته پر افتخار را حاصل تلاش همه خانواده بزرگ کاراته می دانم.

آشوری از تلاشهای محمدصادق فرجی تشکر و قدردانی کرد و گفت: فرجی تمامی تلاش خود را برای موفقیت کاراته به کار بست و در این مدت از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

سرپرست فدراسیون کاراته ادامه داد: باید از تمامی روسای سالهای گذشته از جمله حبیب اله ناظریان، سمندر،آهی، زنده یاد شهید بهزاد کتیرایی، پناهی نیز قدردانی کنم که برای هرچه شکوفاتر شدن این رشته تلاشی زاید الوصفی را به کار گرفتند. امروز اگر کاراته ایران به عنوان یکی از قطب های جهان مطرح است علاوه بر تلاش قهرمانان و مربیان آنها حاصل زحمات پیشکسوتانی است که سالیان بسیاری برای رشد و توسعه کاراته همت خود را بکار بستند.

آشوری ادامه داد: ازتمامی منتقدین که قطعا با نیتی صادقانه در جهت پیشبرد کاراته نقدهای را مطرح کردند و یا خواهند نمود تشکر می‌کنم و امیدوارم مسیر نقد خواسته یا ناخواسته با تخریب همراه نشود و همواره سعی کنیم با حفظ حرمت ها و شخصیت افراد در جهت بر طرف کردن نقاط ضعف بکوشیم.

وی گفت: تمامی تلاشم آن است که در دوران سرپرستی علاوه بر درخشش کاراته در میادین پیش رو گام های هر چند کوچک در جهت همدلی همه اقشار جامعه کاراته از پیشکسوتان که چراغ کاراته هستند تا قهرمانان اسبق، مربیان و داوران و همه کاراته کاها بردارم و در این مسیر دست یاری به سوی همه کسانی که می توانند یاری گر کاراته باشند دراز می کنم.

آشوری گفت: جا دارد از تمامی اصحاب رسانه و کارشناسان این رشته که در این مدت چه با حمایت و چه با انتقاد یاریگر کاراته بودند تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم از این پس بتوانیم با ارتباطی بهتر و شفاف تر گامی موثر در مسیر تا پیش از برگزاری مجمع برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز