همه چیز شفاف خواهد بود، مشکلات حل می‌شود؛

جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرمربی و سرخپوشان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲:۴۱
کد خبر: ۷۸۶۹۶۶
جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرمربی و سرخپوشان
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران امروز چهارشنبه با حضور در مجموعه ورزشی شهید کاظمی با سرخپوشان دیدار کرد. او جلساتی هم با سرمربی تیم و بازیکنان داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب امروز در اولین روز کاری خود به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کرد. او ابتدا جلسه‌ای 20 دقیقه‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشت و پس از آن با سرخپوشان گفتگو کرد. گفتگو درباره پرداخت و مطالبات بازیکنان ایرج عرب امروز چهارشنبه در اولین روز کاری خود پس از دریافت حکم سرپرستی باشگاه پرسپولیس، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا پس از رویدادهای گذشته، جلسه را با سرمربی و اعضای تیم داشته باشد. او ابتدا با برانکو ایوانکوویچ دیدار کرد و گفتگوی آنها حدود 20 دقیقه به طول انجامید. دو طرف در این جلسه ابراز خرسندی کردند که شناخت و آشنایی قبلی بین طرفین به تسریع در امور خواهد انجامید و کار را آسان‌تر می‌کند. بخش مهمی از صحبت‌های این جلسه به مسائل مالی تیم و برنامه‌های آماده‌سازی مربوط می‌شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این ارتباط به سرمربی سرخپوشان گفت: خوشبختانه در ریز مسائل مالی تیم قرار دارم. شفاف بودن با مجموعه هم از اصول کاری من است. اعتقاد دارم باید هر موضوعی را راحت و بدون واسطه با هم در میان بگذاریم و در یک کار جمعی برای حل آنها اقدام کنیم. درباره مشکلات و مسائل مالی هم دو پروژه کوتاه مدت و بلند مدت داریم. در برنامه کوتاه مدت برنامه این است که مطالبات و معوقات اعضای تیم را سریعتر پرداخت کنیم تا نگرانی آنها از این جهت نیز مرتفع گردد. برای مسائل بلند مدت نیز، برنامه‌هایی برای آینده داریم و به زودی این مسائل حل خواهد شد.

اردو در قطر ایرج عرب همچنین در گفتگو با برانکو ایوانکوویچ درباره پیگیری مسائل مربوط به برپایی اردو میان فصل در قطر خبر داد. سرخپوشان در دوره آماده سازی نیم فصل اردوی شبانه روزی خود را در این کشور برگزار خواهند کرد. خبرهای خوب برای سرخپوشان سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از نشست با برانکو ایوانکوویچ به اتفاق وی در جلسه‌ای با اعضای تیم شرکت کرد.

وی خطاب به اعضای تیم گفت: خوشبختانه از قبل یکدیگر را می‌شناسیم و با هم کار کردیم و نیاز به معرفی نیست. تقدیر این بود که از این پس در این جایگاه در خدمت پرسپولیس باشیم. همانطور که به آقای برانکو گفتم، در کارم شفاف عمل می‌کنم. در این مدت در خدمت دوست و برادر عزیزم آقای گرشاسبی بودم و با مسائل باشگاه و تیم آشنایی دارم. اقدام‌ها برای حل مشکلات مالی هم شروع شده است. از تلاش‌های آقای گرشاسبی هم بسیار سپاسگزار هستم. من از نزدیک شاهد بودم که شب و روز نداشتند. الان هم به دلیل سفری که داشتند در این جلسه حاضر نشدند و قطعا از حضور ایشان بهره‌مند خواهیم بود.

وی ادامه داد: کار شما هم واقعا جای تقدیر داشته و دارد. شاهد بودیم با وجود چه مشکلاتی تیم را تا فینال لیگ قهرمانان بردید و الان هم در کورس قهرمانی لیگ برتر هستیم. ایرج عرب در ادامه درباره مسائل مالی باشگاه و تیم و مسائل ارزی توضیحاتی را به بازیکنان داد و اعلام کرد تنگناهای پیش آمده برای تیم در حال مرتفع شدن است.

سیدجلال: تا دیروز خیلی نگران بودیم پس از صحبت‌های سرپرست باشگاه، سید جلال حسینی هم به نمایندگی از بازیکنان صحبت کرد. وی گفت: تا دیروز خیلی نگران شرایط تیم و باشگاه بودیم ولی الان خوشحال هستیم که از آن بلاتکلیفی خارج شدیم. امیدواریم ثبات در پرسپولیس حفظ شود. شما خود در باشگاه بوده اید و فکر می‌کنیم این موضوع کمک می‌کند تا مسائل سریع‌تر حل شود و راحت‌تر کار کنیم. ایوانکوویچ: خوشحال هستم همه چیز شفاف است برانکو ایوانکوویچ هم در صحبتی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی گفت: با آقای عرب جلسه خوبی داشتیم. خیلی خوب است که شما در اولین روز کاری خودتان در این مسوولیت جدید، به اینجا آمدید و به بچه‌ها سر زدید. جلسه مفیدی بود و خوشحال هستم که همه چیز شفاف است و امیدواریم مشکلاتی که داشتیم، زودتر حل شود.

نظر شما