در پیامی صورت گرفت؛

تسلیت وزیر ورزش‌وجوانان درپی درگذشت ایرج دانایی‌فر

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۷۸۶۹۷۲
تسلیت وزیر ورزش‌وجوانان درپی درگذشت ایرج دانایی‌فر
وزیر ورزش و جوانان درپی درگذشت ایرج دانایی فر ملی پوش اسبق فوتبال ایران پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تسلیت دکتر مسعود سلطانی فر درپی درگذشت ایرج دانایی فر پیشکسوت فوتبال ایران به شرح زیر است؛

بِسْم الله الرحمن الرحیم 
 
پرواز ایرج دانایی فر از دنیای فانی به دنیای باقی با اندوه  فراوان جامعه ورزش به ویژه فوتبالدوستان همراه شده است. خانواده دانایی فر نقش موثری در تاریخ فوتبال ایران از خود به یادگار گذاشته اند که برای جامعه ورزش قابل اعتنا و احترام است.

آنچه بیشتر از ایرج دانایی فر در اذهان باقی مانده است، گل به یادماندنی او در جام جهانی ١٩٧٨ است که تا همیشه فوتبال بر تارک صفحات  تاریخ این رشته در کشورمان می درخشد. 

زنده یاد دانایی فر علاوه بر خاطرات ماندگاری که در قامت بازیکن استقلال و تیم ملی فوتبال برای مردم به ارمغان آورد، با برخورداری از اخلاق نیک و ارائه بازی جوانمردانه یکی از نکونامان ورزش ایران بود و در گذشت او مایه ناراحتی أهالی ورزش شد.

فقدان این پیشکسوت خوشنام و خوش اخلاق را به خانواده محترم دانایی فر، جامعه ورزش و دوستداران فوتبال  بویژه هواداران پر شمار باشگاه اسنقلال صمیمانه تسلیت عرض می کنم و غفران الهی را برای روح بلند این پیشکسوت و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانش از درگاه احدیت خواستارم.

مسعود سلطانی فر 
وزیر ورزش و جوانان

همچنین وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان تهران و فارس و صندوق حمایت از قهرمانان دستور داد همکاری لازم و شایسته را برای برگزاری مراسم تدفین و بزرگداشت مرحوم دانایی فرد  داشته باشند.  مرحوم ایرج دانایی فرد نخستین گلزن ایران در جام جهانی آرژانتین مقابل اسکاتلند بود و امروز بر اثر سرطان کبد در بیمارستان شیراز درگذشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز