با رای کمیته انضباطی؛

سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی جریمه شدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۳:۱۴
کد خبر: ۷۸۷۰۶۰
سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی جریمه شدند
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های پدیده مشهد و سایپا تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اهانت به تیم مقابل و هوادارانش رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای پرسپولیس و ترکتورسازی تبریز

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبین بر فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل رخ داد. تیم پرسپولیس به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل باید جریمه نقدی 100 میلیون ریالی پرداخت کند.کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

کمیته انضباطی اعلام کرد اگرچه با تجویز مقررات انضباطی و با توجه به دفعات ارتکاب تخلف از سوی تماشاگران هر دو تیم، کمیته انضباطی می تواند این تیم ها را به انجام مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران خودی محروم کند. معهذا از اعمال محرومیت خودداری و بر جریمه نقدی بسنده کرده و این اقدام را به معنای رویه کمیته و توسل به جریمه نقدی در موارد بعدی نمی باشد و به مسئولین هر دو باشگاه فوق متذکر می شود با اعمال تمهیدات و نظارت لازم موجباتی فراهم تا از بروز تخلفات تماشاگران که سبب خدشه به محیط ورزشگاهها و دلسردی علاقمندان واقعی فوتبال می باشد، جلوگیری نماید. در غیر اینصورت به هر میزان که ضروری باشد مسابقات تیم ها با استفاده از مقررات انضباطی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار و ضمن آن جریمه نقدی حداکثری تعیین خواهد شد.

جریمه نقدی برای ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز اقدام به فحاشی به یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر و اهانت به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا مرادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که سبب التهاب در ورزشگاه و اخراج وی شد و اهانت به تیم داوری، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

یوسف بخشی زاده، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض های مکرر و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

خالد شفیعی،بازیکن سپاهان پس از اتمام مسابقه و اعتراض مکرر به داور که باعث تحریک تماشاگران خودی شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.تیم سپاهان اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی  باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کمیته انضباطی با بررسی دفاعیه تیم سپاهان اصفهان مبنی بر استعلام اخذ شده از کانون هواداران باشگاه و عوامل  ذیربط در خصوص عدم تخلف و فحاشی از سوی تماشاگران تیم سپاهان به اطلاع  باشگاه می رساند حسب ماده 96 مقررات انضباطی اصل بر صحت گزارشات مقامات رسمی می باشد ضمن آنکه باشگاه در جهت صحت ادعا و مدارک و مستندانی ارسال نداشته است.

نظر شما
پرونده ویژه