اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عرب دست راست گرشاسبی بود و برنامه‌های او را پیش می‌برد/ انتخاب مثبتی انجام گرفت و از این بابت از وزیر تشکر می‌کنم/ پرسپولیس روز جمعه برنده است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۴۷:۵۹
کد خبر: ۷۸۷۱۲۲
عرب دست راست گرشاسبی بود و برنامه‌های او را پیش می‌برد/ انتخاب مثبتی انجام گرفت و از این بابت از وزیر تشکر می‌کنم/ پرسپولیس روز جمعه برنده است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: می توان اطمینان خاطر داشت که آقای عرب هم برنامه های گرشاسبی را ادامه می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درباره انتخاب ایرج عرب به عنوان سرپرست این باشگاه به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید از زحمات دوست عزیزم آقای گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس تشکر کنم، من به عنوان سرمربی تیم امید باشگاه نسبت به وضعیت تیم خودم انتقاداتی نیز دارم اما عملکرد گرشاسبی در پرسپولیس درخشان بود. نتیجه بزرگسالان به اندازه ای افتخار آمیز بود که فقط می توان از او تقدیر و تمجید کرد.

وی در ادامه افزود: من آقای عرب را به خوبی می شناسم، او دست راست گرشاسبی بود و آنها کاملا باهم هم سو و همفکر بودند و به این ترتیب می توان اطمینان خاطر داشت که آقای عرب هم برنامه های گرشاسبی را ادامه می دهد و روی هم رفته انتخاب بسیار مثبتی انجام گرفت و از این بابت بنده از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم.

سرمربی تیم امید پرسپولیس پیرامون بازی حساس این تیم مقابل  پارس جنوبی جم گفت: عملکرد سرخپوشان مقابل سپاهان بسیار خوب بود و شاگردان برانکو اجازه ندادند تیم خوب سپاهان در زمین توانایی خود را نشان دهد اما درباره بازی با پارس جنوبی جم باید بگویم این تیم بسیار خوب است و به طور کلی هر تیمی در تهران می خواهد مقابل نایب قهرمان آسیا خودی نشان دهد. بچه ها می توانند در این بازی به 3 امتیاز برسند و آخرین بازی نیم فصل را با برد تمام کنند و معتقدم پرسپولیس جمعه با حمایت هواداران برنده است.

نظر شما
پرونده ویژه